ח' אייר התשפ"ד
16.05.2024
"נראים אותו דבר"

בדרך לקרעסטיר: החסידים לא הורשו לעלות לטיסה

מאות חסידים מארה"ב תקועים בפרנקפורט שבגרמניה לאחר שחברת התעופה לא מסכימה להטיסם. לטענת חברת התעופה, חלק מהחסידים לא הקשיבו להוראות של הדיילים וסרבו לעטות מסכות, החברה החליטה להעניש את כל הקבוצה. "נוסעים נוספים, גויים, גם לא הקשיבו להוראות, אבל משום מה קל מאוד להעניש רק את החסידים, כי כולנו נראים אותו דבר"

בדרך לקרעסטיר: החסידים לא הורשו לעלות לטיסה
החסידים בשדה התעופה צילום: באדיבות המצלם

כ-250 חסידים מארצות הברית נחתו היום (רביעי) בפרנקפורט שבגרמניה ורצו ולהמשיך משם בטיסת המשך להונגריה כדי להגיע לציון של ר' שייעלה מקרעסטיר. לטענת חברת התעופה, בזמן הטיסה מארצות הברית לפרנקפורט שבגרמניה, מספר חסידים לא צייתו להוראות הדיילים, ולא עטו מסכות כנדרש.

מאחר והם קבוצה אחת, החליטה חברת התעופה לא להטיס את החסידים לטיסת המשך להונגריה, והורו להם להישאר בשדה התעופה 24 שעות. בהמשך הם יאלצו לקחת חברת תעופה אחרת, או לשוב חזרה לארצות הברית, או לחילופין יתנו להם להיכנס להונגריה. אך הדבר עדיין לא ברור.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי חברת התעופה החליטה להעניש את כל הקבוצה, מאחר ומספר חסידים מהקבוצה לא צייתו להוראות, ומכיוון שזאת קבוצה אז הוחלט שכל הקבוצה תענש. חברת התעופה גם רוצה לקנוס את כל החרדים.

בעוד הנוסעים האחרים הלא-יהודים המשיכו בטיסות המשך, הנוסעים החרדים תקועים בשעות אלו בשדה התעופה. מנגד לטענת אנשים בקבוצה שהגיעה מארצות הברית, לא רק החרדים לא הקשיבו להוראות, אלא "נוסעים נוספים, גויים, גם לא הקשיבו להוראות, אבל משום מה קל מאוד להעניש רק את החסידים, כי כולנו נראים אותו דבר".

 

הונגריה קרעסטיר גרמניה מטוס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 17 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד