י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
הודעה חריגה

יצחק שפירא ויו"ר יש עתיד לפיד נועדו; ליצמן מתנער: "יוזמה אישית"

לאחר פרסום המפגש בין יו"ר יש עתיד לפיד לבכיר חסידות גור שפירא, הח"כ היוצא ליצמן מוציא הודעה חריגה בה הוא מתנער מהמפגש בין השניים • "חסידות גור - הסיעה המרכזית תמשיך לציית למועצת גדולי התורה שקבעו שאין לשתף פעולה עם הממשלה וחבריה כלל וכלל"

יצחק שפירא ויו"ר יש עתיד לפיד נועדו; ליצמן מתנער: "יוזמה אישית"
שפירא וליצמן בפגישה צילום: באדיבות המצלם

בעקבות פגישה שקיים אתמול (שלישי) יצחק שפירא, מחותנו של האדמו"ר מגור, עם יו"ר יש עתיד לפיד, הח"כ היוצא ליצמן מוציא הודעה חריגה בה הוא מודיע כי הוא מתנער מהפגישה.

הפגישה בין השניים נסובה סביב העיר ערד, בה שפירא מונה על ידי האדמו"ר לטפל בסאגה מול התושבים ואף והצליח להביא לא מעט תוצאות.

באופן חריג פורסמה תמונה מהפגישה בין השניים, וכל זאת ברקע הדיווחים בחודש שעבר כי שפירא ניסה להביא לרגיעה במאבקי הדת גם בממשלה ולנסות להביא לסיכום על שת"פ בין החרדים לממשלה.

בתום הפגישה מסר שפירא כי הפגישה נועדה כדי "להודות ללפיד על שיתוף הפעולה והיחסים הטובים וההוגנים בין הרשות המקומית בערד לבין קהילת חסידי גור בעיר".

עוד נמסר מטעמו שפירא כי "השניים שוחחו על האפשרות של הציבור החרדי בערים המעורבות לחיות במשותף עם כלל הציבורים תוך הקפדה על ארחות חיים תורניים ללא פשרות וללא ויתורים ושמירה על ערכי היהדות הנאמנה".

שפירא הבהיר גם כי אינו עסוק בנושא הפוליטיקה הארצית, ולכן פרסם הודעה לציין כי עסק רק בנושא המקומי לשם נשלח כאמור על ידי האדמו"ר מגור.

למרוץ זאת, יממה לאחר הפגישה, משגר היום חבר הכנסת היוצא יעקב ליצמן הודעה חריגה בה הוא מתנער משפירא, ומבהיר כי אין לו שום עיסוק בנושא הארצי: "הרב יצחק שפירא אדם פרטי שתורם רבות מזמנו ומכישוריו למען הכלל והפרט והינו איש רב פעלים. פעילותו מבורכת וחשובה אך איננה קשורה למערכת הפוליטית", נמסר מליצמן.

"יצוין בזאת שכל פעילותו עם יו"ר יש עתיד הינה מיוזמה אישית שלו. חסידות גור - הסיעה המרכזית תמשיך לציית למועצת גדולי התורה שקבעו שאין לשתף פעולה עם הממשלה וחבריה כלל וכלל", הדגיש ליצמן.

יצחק שפירא יאיר לפיד יעקב ליצמן גור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד