ט"ו אייר התשפ"ד
23.05.2024

משטרת לונדון: "החקירה נגד הרב חיים הלפרין תימשך"

משטרת לונדון הודיעה על המשך החקירה נגד הרב חיים הלפרין, למרות שהנפגעות נמנעו להתלונן נגדו • נציג המשטרה: "נחקור ביסודיות כל טענה ברגישות ודיסקרטיות"

הגר"ח הלפרין. צילום: ארכיון
הגר"ח הלפרין. צילום: ארכיון

משטרת לונדון, תמשיך לחקור את החשדות נגד הרב חיים הלפרין - ראש קהילת 'דברי חיים' בשכונת גולדרס-גרין בלונדון - למרות שלא התקבלו נגדו תלונות מפלילות.

הרב הלפרין, בנו של הגר"א הלפרין מבכירי רבני אנגליה, נחשד בפגיעה בנשים שהגיעו אליו לייעוץ בענייני שלום-בית. החשדות נגדו נחשפו לפני כמעט שנה, והחקירה המשטרתית מתנהלת מזה ארבעה חודשים.

עם זאת, כל ניסיונות המשטרה לגייס עדויות מפלילות נגד הרב הלפרין - עלו בתוהו. שכן הנפגעות חוששות להיפגע על ידי הקהילה החרדית בעיר, לאחר שזו הודיעה כי תטפל בתלונות באמצעות בי"ד מיוחד.

חוקרי המשטרה ימשיכו לפעול בחודש וחצי הקרובים, על פי החלטת בית המשפט.

כך גם ימשיכו לחקור את החשד נגד אחיו של הרב הלפרין - הרב דוד הלפרין ראש קהילה בשכונת הנדן, שני העסקנים, גבריאל אסט - מראשי ארגון 'השומרים' בשכונת גולדרס גרין, ואלכסנדר שטרום.

בעקבות ההחלטה על המשך החקירה, תנאי השחרור של הארבעה יימשכו. ובנוסף לכך גם הערבות הכספית הגבוהה שהופקדה במשטרה עבור כל אחד מהמעורבים, תישאר במשטרה עד לסיום החקירה.

נציג המשטרה בלונדון אומר: "אף אחד לא צריך לסבול בשקט. אני קורא לכל הקורבנות לבוא ולדבר איתנו ולתת לנו לעזור להם. המשטרה תחקור ביסודיות כל טענה ויחד עם זאת נתמודד עם רגישות הקיימת בקהילה החרדית וננהל את החקירה תחת דיסקרטיות מוחלטת".
לונדון הלפרין נשים תלונה משטרה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד