י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
ברכת יום העצמאות

בנט קורא לאחדות: "להניח את טובת המדינה מעל האינטרס אישי"

ראש הממשלה בנט מברך את אזרחי ישראל לרגל יום העצמאות ה-74 וקורא לאחדות בעם: "אסור לנו לאפשר לשנאה ללכוד אותנו, להשתלט עלינו. אנחנו צריכים לראות אחד את השני בעין טובה, להאמין שגם האחר רוצה בטובת המדינה, גם אם דעתו שונה באופן מוחלט" | צפו בדבריו

בנט קורא לאחדות: "להניח את טובת המדינה מעל האינטרס אישי"
ראש הממשלה נפתלי בנט צילום: איתי בן און, לע"מ

ראש הממשלה, נפתלי בנט, שיגר ברכה לאזרחי ישראל לרגל יום העצמאות ה-74 עם קריאה לאחדות בעם בתום שנה שהמערכת הפוליטית הצליחה לפלג את כולם. "אזרחי ישראל היקרים, יום העצמאות הוא יום של גאווה גדולה לכולנו. גאווה לאומית במה שעברנו ביחד, ובמה שהשגנו כאן יחד".

"תראו, אנחנו חיים בתוך פלא של ממש. המדינה צומחת, ההיי-טק פורח, מערכת הבריאות מתחזקת, ילדי הפריפריה זוכים היום להזדמנויות שלא היו בעבר, וברוך ה', בישראל יש פרנסה לכל דורש", ציין ראש הממשלה.

וידאו: איתי בית און, לע"מ | סאונד: ניר שרף, לע"מ.

בברכתו התייחס לגל הטרור שפקד את הארץ באחרונה ואמר: "בביטחון - למרות שהאויבים שלנו לא נחים לרגע מהניסיון לפגוע בנו, מדינת ישראל חזקה מתמיד. צה"ל, שב"כ ומוסד מתעצמים בקצב חסר תקדים: בלייזר, בטילים, בסייבר ומעל לכל - בהשקעה בלוחמים הנועזים והטובים שלנו".

"כמי שנושא באחריות העליונה על ביטחון ישראל, אני יכול לומר לכם בבירור: ישראל תתגבר על כל איום מבחוץ, קרוב ורחוק. בנינו כאן קיר ברזל עבה מאוד מול אויבינו", אמר.

ראש הממשלה שיגר קריאה לאחדות בעם "אחיי ואחיותיי, מה שהחריב את המדינה היהודית העתיקה בבית שני, ואת קודמתה בבית הראשון היה דבר אחר לגמרי - הפלגנות בתוך העם שלנו. ראו, מעולם לא שרדה כאן מדינה יהודית ריבונית ומאוחדת, יותר מ-80 שנה. והנה, אנחנו בעשור השמיני למדינת ישראל. העשור שמעולם לא צלחנו".

לדברי בנט: "הפעם קיבלנו עוד הזדמנות, הזדמנות שלישית של העם היהודי. הפעם אנחנו חייבים, פשוט חייבים להצליח", הוסיף בנט, וקרא; "אסור לנו לאפשר לשנאה ללכוד אותנו, להשתלט עלינו. אנחנו צריכים לראות אחד את השני בעין טובה, להאמין שגם האחר רוצה בטובת המדינה, גם אם דעתו שונה באופן מוחלט. אנחנו צריכים כולנו תמיד להניח את טובת המדינה מעל המגזר שלנו, מעל האינטרס אישי".

בנט סיכם "74 שנותיה של המדינה לימדו אותנו שכאשר עם ישראל מאוחד - אף אחד לא יכול לנו. הוריי - ג'ים ז"ל ומירנה תיבדל לחיים ארוכים - גדלו בארה"ב, הם בכלל לא ידעו שיש ספרדים ואשכנזים, ימנים שמאלנים, כל הדברים האלה. הם חינכו אותי שאנחנו עם ישראל אחד". כך ראש הממשלה בברכתו ליום עצמאות המדינה ה-74.

נפתלי בנט יום העצמאות אחדות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 37 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד