ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024

האבטחה הרפואית בהילולא בקערעסטיר - כמאה נפגעים קל עד כה

מתנדבי הצלה רבים של איחוד הצלה מאבטחים מאז אמש את המוני המתפללים שהגיעו מכל קצוות תבל לפקוד את ציונו של הרה"ק רבי ישעילה מקרעסטיר בהונגריה | כמאה נפגעים טופלו עד כה

האבטחה הרפואית בהילולא בקערעסטיר - כמאה נפגעים קל עד כה
המתנדבים בקרעסטיר צילום: דוברות איחוד הצלה

צוותי הרפואה של איחוד הצלה מישראל ומתנדבי 'חברה הצלה באדראג-קערעסטיר' מארה"ב מאבטחים מאמש את שלומם של המתפללים בהילולא של רבי ישעיה מקרעסטיר (בן ר' משה) בעיירה בודרוגקרסטיר (Bodrogkeresztúr) שבהונגריה.

עד כה טופלו כמאה נפגעים קל מחבלות, כוויות, תאונות דרכים, נפילות מגובה, ופציעות קלות. מבצע האבטחה יימשך עד לצאת השבת הקרובה שלאחר ההילולא.

אלי פולק מנכ"ל איחוד הצלה מסר: "לרגל ההילולא אנו מאבטחים רפואית את שלומם של המתפללים. שלחנו ציוד רפואי ומכשירי החייאה עם משלחת מיוחדת של איחוד הצלה שיצאה מישראל בכדי לתת מענה מהיר ויעיל לכל אירוע רפואי".

לייזר היימן סמנכ"ל איחוד הצלה וחבר המשלחת סיפר: "עשרות חובשים של איחוד הצלה מישראל ומתנדבי 'חברה הצלה באדראג-קערעסטיר' מארה"ב מאבטחים את שלומם של המשתתפים בהילולא. בסמוך לציון הקדוש הקמנו חפ"ק, ומרפאת איחוד הצלה עם אמבולנס מקומי שנשכר לטובת פעילות הצלת החיים של החובשים שפועלים במשמרות סביב השעון להמשך מתן מענה רפואי מהיר ומיידי ככל שיידרשו".

קרעסטיר איחוד הצלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד