ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024
השופר מדבר

כתב הקרמלין: "לפוטין אין דרך חזרה אלא לשחרר נשק גרעיני"

כתב המלחמה שמסקר את הקרמלין בתעמולה נגד אוקראינה, תומך בזריקת פצצת אטום כדי לגרום ל"מכתש בגודל של כמה אזורים" | אלכסנדר סלדקוב, השופר של הקרמלין, טוען כי הגיע הזמן להשתמש במה שצריך כי המערב מחמש את אוקראינה

כתב הקרמלין: "לפוטין אין דרך חזרה אלא לשחרר נשק גרעיני"
אטום, אילוסטרציה צילום: Pixabay

כתב מלחמה ברוסיה טען שלוולדימיר פוטין "אין דרך חזרה אלא לשחרר נשק גרעיני על אוקראינה".

אלכסנדר סלדקוב, תועמלן ושופר של הקרמלין, תומך בפצצת אטום על אוקראינה כדי לגרום ל"מכתש בגודל של כמה אזורים".

סלדקוב אמר ל-730,000 העוקבים שלו בטוויטר, כי "אולי הזמן מתקרב למוצא האחרון מכיוון שכ-40 מדינות מחמשות את אוקראינה בנשק שמשמש נגד הרוסים".

הוא פרסם: "יש יותר ויותר דיבורים על נשק גרעיני, ולרוסיה יש הרבה מה לומר על זה, יש לנו פתרון לאוקראינה. יש כמה, אבל אנחנו מקבלים תזכורת לגבי המוצא האחרון - נשק גרעיני". הוא אוסיף: "אם אף אחד לא ישמע אותנו, ו-40 מדינות ימשיכו לעזור לניאו-נאצים האוקראינים, לא תהיה לנו דרך חזרה".

הוא אמר: "האמריקנים השתמשו בנשק גרעיני ביפן, באופן הפגנתי. אז אנחנו, הרוסים, נצטרך לעשות זאת בהפגנתיות באוקראינה עם עימות נוסף עם אותן 40 מדינות ידועות".

"מכתש בגודל של כמה אזורים יהווה דוגמה מובהקת לכמה רצינית פנייתה של רוסיה לנאט"ו לחזור לשלום ולהרמוניה. אבל לאן תלך אוקראינה, לאן זה הולך, אירופים והאמריקאים לא ממש מבינים שאסור להציק למדינה שכנה עם פוטנציאל גרעיני ענק כל כך" עוד אמר: "אני יודע באיזו קלות ארה"ב השתמשה בנשק גרעיני על הירושימה ונגסאקי, וכמה בקלות כמעט פרסו אותם בעוד מקומות".

נשק גרעיני מלחמת אוקראינה רוסיה ולדימיר פוטין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד