י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
ישרת את אלפי המטופלים

ב"הרצליה מדיקל סנטר" קבעו מזוזה למרכז מכונים ומרפאות מומחים נוסף

בטקס חגיגי נקבעה המזוזה למתחם החדש והמתקדם של בית החולים "הרצליה מדיקל סנטר" • מרכז המכונים ומרפאות הרופאים המומחים החדש, כולל מגוון שירותי רפואה רבים, ובהם: מכון גסטרואנטרולוגיה, מכון לב והיחידה לאבחון מהיר של בית החולים.

ב"הרצליה מדיקל סנטר" קבעו מזוזה למרכז מכונים ומרפאות מומחים נוסף
קביעת המזוזה צילום: באדיבות המצלם

בבית החולים היוקרתי "הרצליה מדיקל סנטר" ערכו טקס קביעת מזוזה וגזירת הסרט למתחם החדש והמתקדם של בית החולים, המצטרף לשני מתחמים נוספים של מרפאות מומחים, הנותנים ביחד מענה מקצועי מהיר ומתקדם למטופלים הרבים המבקשים את שירות בית החולים.

מרכז המומחים החדש כולל מגוון שירותי רפואה רבים, ובהם: מרפאת טרום ניתוח, היחידה לאבחון מהיר של בית החולים, מכון הלב, מגוון מרפאות רופאים מומחים ומכון גסטרואנטרולוגיה מתקדם.

טקס קביעת המזוזה וגזירת הסרט נערך בנוכחותה של מנכ"ל שירותי בריאות כללית הגב' רות רלב"ג ובכירים נוספים מהנהלת קופת החולים אשר ציינו לשבח את פעילותם הענפה של הנהלת בית החולים אשר עושים הכל בכדי להנגיש ולהוסיף עוד ועוד שירותי רפואה מתקדמת. את המזוזה קבע פרופ' יוסי פרוסט, חבר דירקטוריון בהנהלת בית החולים.

המתחם החדש של בית החולים הממוקם ברחוב החושלים 6 בהרצליה מהווה צעד נוסף בתנופת ההתפתחות המרשימה של בית החולים "הרצליה מדיקל סנטר".

יצוין, כי רבים מהטיפולים והשירותים הניתנים בבית החולים מכוסים בביטוחים המשלימים של קופות החולים או ביטוחי הבריאות הפרטיים.

הרצליה בית חולים כללית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד