י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
טרגדיה באלעד

לאחר ייסורים: הלכה לעולמה תלמידת בית ספר

תלמידת כיתה ד' מאלעד הלכה היום לעולמה לאחר מחלה קשה ממנה סבלה כמה שנים, הילדה למדה בבית הספר תפארת חיה. בתור תינוקת היא סבלה ממום נדיר בלב

לאחר ייסורים: הלכה לעולמה תלמידת בית ספר
נר דולק. אילוסטרציה צילום: unsplash

רבקה כדורי, תלמידת כיתה ד' בבית הספר תפארת חיה של חב"ד באלעד ובתם של שלומי וחנה כדורי, הלכה לעולמה לאחר מחלה קשה. המנוחה התמודדה מלידתה עם מום בלב. אביה שלומי כדורי הוציא עליה בעבר ספר 'לבִִּי חָללָ בּקְִרְבִּי', בו סיפר על ההתמודדות הקשה עם המחלה של בתו. "בורא עולם, אני מאמין בך באמונה שלמה גם בטוב וגם ברע".

בספר שהוציא אביה נאמר: "הלידה מתרחשת בקלות יחסית ובמהירות, אך יום לאחר מכן מתברר כי הילדה הייתה על סף מוות, וניצלה, תודה לא-ל, רק בזכות הצוות הרפואי. עד מהרה "מתבשרת" המשפחה כי התינוקת הרכה סובלת ממום נדיר בלב וזקוקה לטיפול חירום להצלת חייה ולשפר את מצבה; רק ניתוח סבוך ומסוכן יוכל להושיע אותה".

אבי המשפחה, שלומי כדורי, שיתף את הקורא בכל התלאות שהיו מנת חלקה של משפחתו לאורך תקופה ארוכה, בכל הקשיים והמחשבות הרעות ובכל הצעדים שננקטו כדי להיחלץ מהמצב. בה בעת הוא משתף גם במאמץ הרב לשמור על האמונה ועל הביטחון.

אביה של רבקה ז"ל חיזק במשך כמה שנים רבים וטובים באמונה ופעל למען היהדות לזכות בתו. אך בצער רב היום הילדה נפטרה והלווייתה התקיימה בשעה האחרונה. היא נטמנה בבית העלמין ברקת הסמוך לאלעד.

הילדה היא ביתם של חנה ושלומי ונכדתם של הרב דוד ושולה מפעי. יהי זכרה ברוך.

אלעד פטירה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד