י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
יום העצמאות

גלריה מרהיבה: מסוקי הכחל והדוכיפת של משטרת ישראל נצפו במטס

כחלק מהמטס החגיגי לרגל יום העצמאות למדינת ישראל, השתתפו גם מסוקי הכחל והדוכיפת של משטרת ישראל וזאת בנוסף למטס של חיל האוויר אשר חלף מעל עשרות ערים ויישובים. תיעוד

גלריה מרהיבה: מסוקי הכחל והדוכיפת של משטרת ישראל נצפו במטס
המטס החגיגי צילום: משטרת ישראל ודובר צה''ל

היום, (חמישי) כחלק מהמטס החגיגי לרגל יום העצמאות ה- 74 למדינת ישראל השתתפו גם מסוקי הכחל והדוכיפת של משטרת ישראל וזאת בנוסף למטס של חיל האוויר אשר חלף מעל עשרות ערים ויישובים.

המטס לרגל יום העצמאות ה - 74 של מדינת ישראל כלל השתתפות של 103 צוותי אוויר ו-60 כלי טיס של חיל האוויר - ביניהם, בפעם הראשונה, מטוס מאויש מרחוק מסוג ״איתן״.

בין היתר התקיים משט דרומי שנערך בהשתתפות של 120 מפקדים ולוחמים מזרוע הים וכלל שמונה כלי שיט אשר שטו לאורך חופי העיר אילת.

ממשטרת ישראל נמסר כי היא גאה לקחת חלק באוויר, על הקרקע ובים, בשמירה על אזרחי ישראל ובהבטחת שלום הציבור בטקסים הממלכתיים ובאירועים השונים לציון 74 שנות עצמאות.

בתוך כך, המשטרה ממשיכה בהיערכות מיוחדת לרגל חגיגות יום העצמאות ה-74 של מדינת ישראל. 

מעבר למשימות השגרה, נערכים אלפי שוטרים, לוחמי מג״ב ומתנדבים לתגבור הנוכחות במרחב הציבורי ומוקדי הבילוי וכן למתן מענה מיטבי לאוכלוסייה במהלך יום העצמאות על מנת לשמור על הביטחון והסדר הציבורי, הזרמת התנועה ומתן שירות מיטבי לאזרחי ישראל.

 

משטרת ישראל מטס מטס אווירי מטס חיל האוויר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד