י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
"הבטיח לאפשר פינוי"

פוטין שוחח עם בנט והתנצל על דברי לברוב

ראש הממשלה בנט שוחח הערב טלפונית עם נשיא רוסיה פוטין שאיחל לו ברכות לרגל יום העצמאות ה-74 למדינת ישראל. לפי לשכת בנט, הנשיא התנצל על דבריו של שר החוץ שלו שעוררו סערה וגם הבטיח לאפשר פינוי הומניטרי ממריופול

פוטין שוחח עם בנט והתנצל על דברי לברוב
פגישת בנט - פוטין צילום: קובי גדעון, לע"מ

בתום שבוע של מתיחות בין ישראל לרוסיה סביב דבריו האנטישמיים שהשמיע שר החוץ הרוסי סרגיי לברוב, שטען כי ל"היטלר היה דם יהודי", שוחח הערב (חמישי) הנשיא הרוסי עם ראש הממשלה הישראלי.

בלשכת ראש הממשלה מעדכנים כי ראש הממשלה נפתלי בנט שוחח הערב עם נשיא רוסיה ולדימיר פוטין, במרכזה עסקו השניים שוב בלחימה באוקראינה, שבתחילתה ניסה בנט לתווך בין הצדדים, אך ללא הצלחה.

ראש הממשלה העלה בפני הנשיא פוטין בקשה הומניטארית לבחינת אפשרויות שונות לפינוי אזרחים ממפעל הפלדה אזובסטל בעיר מריופול. הבקשה הגיעה בעקבות שיחה שקיים בנט עם נשיא אוקראינה, וולודימיר זלנסקי, אתמול.

לשכת ראש הממשלה מסרה כי, "הנשיא פוטין הבטיח לאפשר את פינוי האזרחים, כולל אזרחים פצועים, באמצעות מסדרון הומניטארי של האו"ם והצלב האדום".

"בנוסף", עדכנו בלשכת ראש הממשלה כי הנשיא פוטין התנצל על דבריו האנטישמיים של השר לברוב: "ראש הממשלה קיבל את התנצלותו של הנשיא פוטין על דבריו של לברוב והודה על הבהרת יחסו של הנשיא לעם היהודי וזיכרון השואה", נמסר.

ולדימיר פוטין נפתלי בנט סרגיי לברוב מלחמת אוקראינה רוסיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד