י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
"אהבה חד-צדדית"

חבר המועצת: "נצא מהקואליציה חזרה אל חיק העם שלנו"

לאחר הדיווח על קידום פרישת רע"מ מהקואליציה - חבר מועצת השורא חכ"ל מסעוד גנאים אמר: "הקשר בין רע"מ לממשלת בנט הפך להיות אהבה חד-צדדית, לא נרשה להמשך המצב הזה. נצא מהקואליציה חזרה אל חיק העם שלנו"

חבר המועצת: "נצא מהקואליציה חזרה אל חיק העם שלנו"
נפתלי בנט/מסעוד גנאים צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

לאחר האיומים על קידום הפרישה מהקואליציה: חבר מועצת השורא מסעוד גנאים אמר היום (חמישי) כי הגיע הזמן להפוך את ההקפאה מהחברות של רע"מ בקואליציה לפרישה סופית. זאת, אחרי הדיווח כי מועצת השורא מקדמת את פרישתה של רע"מ מהקואליציה.

גנאים, חבר כנסת לשעבר בסיעת רע"מ, אמר בראיון לרדיו נאס כי "מה שקרה באל אקצא הבוקר הוא סטירת לחי לרע"מ, במיוחד לאחר ההתבטאויות של חברי 'ימינה'".

לדבריו, "הגיע הזמן שההקפאה תהפוך לפרישה מהקואליציה הזאת שלא מכבדת אותנו".

עוד הוסיף גנאים: "הקשר בין רע"מ לממשלת בנט הפך להיות אהבה חד-צדדית, לא נרשה להמשך המצב הזה. נצא מהקואליציה חזרה אל חיק העם שלנו".

כזכור, מוקדם יותר היום דווח כי לאחר שהר הבית נפתח הבוקר מחדש ליהודים, ובעקבות עלייתו של חבר הכנסת יום טוב כלפון וחיזוק של השרה איילת שקד ליהודים שעולים להר, ברע"מ נתקלים שוב בלחץ לפרוש סופית מהקואליציה.

על פי הדיווח, גורמים במועצת אל-שורא מקדמים בשעות האחרונות החלטה לחייב את סיעת רע"מ להודיע על פרישה מיידית מהקואליציה, ברקע אירועי הר הבית והמהומות שהתחדשו.

נזכיר כי בחודש שעבר הודיעו ברע"מ על הקפאת שותפתם בקואליציה ועד לרגע זה טרם הודיעו על חזרה מלאה. הלחץ הזה עלול להוביל לפרישה סופית של רע"מ מהקואליציה ולפירוק הממשלה.

כנס הקיץ של הכנסת יפתח בשבוע הבא, אז נוכל לראות כיצד רע"מ יצביעו על חוקי הקואליציה. בינתיים יושב ראש רע"מ שוהה בחופשה משפחתית בחו"ל, עם חזרתו יאלץ להכריע האם להתקפל, שוב או שמא להכריז על סיום דרכה של הממשלה.

 

מפלגת רע"מ מסעוד גנאים קואליציה יום טוב חי כלפון הר הבית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד