י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
התנפלו עם גרזנים על מכוניות

עד ראייה ל'בחדרי': "רצו עם התינוקות ברחוב"

עדי ראייה ששוחחו עם 'בחדרי חרדים' והיו עדים לטבח בעיר החרדית אלעד מפוחדים ומתארים את הרצח הזוועתי שהתחולל הערב: "התנפלו עם גרזנים על מכוניות, אנשים ברחוב עזבו הכל, את העגלות והרימו את התינוקות על הידיים"

עד ראייה ל'בחדרי': "רצו עם התינוקות ברחוב"
העגלות שנותרו ברחוב באלעד צילום: באדיבות המצלם

פיגוע רצחני נתעב הערב (חמישי) בעיר אלעד, שלושה תושבים נרצחו רח"ל ועוד כמה נוספים נפצעו בדרגות פציעה שונות.

עד ראייה שחלף עם רכבו במקום, מספר ל'בחדרי חרדים': "הייתי על הכביש ביהודה הנשיא ליד אבן גבירול, צעקו לאנשים במקום, תעלו לבתים תיכנסו למכוניות, עשיתי מיד פרסה עם האוטו נסעתי דרך כיוון התנועה, התושבים עזבו את העגלות עם ילדיהם ורצו עם התינוקות ברחובות להסתגר בבתים מיד".

"זה היה יותר ממפחיד, הם התנפלו עם גרזנים על מכוניות, זה היה נורא פחד פחדים, אין לי מילים לתאר יותר". 

לדבריו, "העיר היא עיר רפאים, אין נפש חיה ברחובות, כולם נכנסו לבתים, רק משטרות וכוחות הצלה, ומסוק באוויר, לצד רחפנים של המשטרה, הפיגוע שהתנהל בכמה זירות בעיר, והמשטרה עדיין מנהלת מרדף אחרי המחבלים". 

גם בחורי הישיבות בעיר אלעד שהתחילו רק השבוע את זמן קיץ התבקשו להיכנס חזרה לישיבות ולא לצאת. הורי הבחורים המודאגים של ישיבת באיאן בעיר קיבלו טלפון שהבחורים כולם נמצאים בישיבה ושלומם בסדר. 

בישיבת 'תומכי תמימים' ליובאוויטש - אלעד, שלחו הודעה להורים: "הורים יקרים שי', ברצוננו לעדכן אתכם, שכל התלמידים נמצאים בשטח הישיבה עם הצוות, והודרכו שלא לצאת ממנו עד להודעה חדשה".

 

פיגוע באלעד עד ראייה פיגוע טרור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד