י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
"אני מזועזע, ראיתי הרוג"

"מה קרה ילד?": הרגע בו הבין שמתבצע טבח נוראי. צפו

יוסף שלמה היה בדרכו לבית כנסת באלעד בזמן הפיגוע הקטלני, אבל אז ראה ילד שנמלט ושאל אותו "מה קרה?" - "הוא אומר לי 'מחבל, מחבל - תברח'. אז רצתי לאיזה בית כנסת באזור ואז ראיתי פה הרוג. אני עדיין מזועזע". צפו

"מה קרה ילד?": הרגע בו הבין שמתבצע טבח נוראי. צפו
יוסף שלמה מתאר את רגעי האימה בפיגוע באלעד צילום: צילום מסך

יוסף שלמה, בחור חרדי ששהה הערב (חמישי) בקרבת מקום בזמן הפיגוע הקטלני באלעד שבו נהרגו שלושה בני אדם הי"ד, תיאר את מה שראה לנגד עיניו בזמן הפיגוע.

"זה היה אחד הפיגועים הקשים", אמר יוסף שלמה, "אני עדיין מזועזע. אני לא יודע... אני עדיין לא חזרתי לעצמי. אבל מה שאני רוצה להגיד לכם, תתחזקו לעילוי נשמת הנפטרים. הם אנשים תלמידי חכמים. כל אחד שיקבל על עצמו משהו. לקבל שבת מוקדם או להגיד פרקי תהילים".

עד הראייה סיפר כי הוא היה בדרך לבית כנסת כשהבין שמטרים ספורים ממנו מתבצע טבח נוראי. "הייתי בדרכי לאחד מבתי הכנסת בעיר", סיפר ל'כאן 11', "ופתאום אני רואה איזה ילד אחד שבורח. אני שואל אותו 'מה קרה?' - הוא אומר לי 'מחבל, מחבל - תברח'".

עוד בנושא:

"אז רצתי לאיזה בית כנסת באזור ואז ראיתי פה הרוג ואחרי זה ראיתי כוחות משטרה. פשוט... עדיין לא חזרתי לעצמי", תיאר יוסף שלמה.

כזכור, שלושה בני אדם נרצחו הערב בפיגוע קטלני באלעד. מספר תושבים נוספים נפצעו בדרגות פציעה שונות, שניים מהם במצב קשה. לפי הערכה, מדובר בפיגוע משולב של שני מחבלים חמושים בגרזן וסכין שתקפו עוברי אורח ברחוב אבן גבירול סמוך לפארק העירוני הסמוך לכיכר החיטה בעיר. מצוד נרחב מתנהל אחר המחבלים.

פיגוע באלעד עד ראייה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד