י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
עימות בזירת הפיגוע

חסיד באלעד נגד בן גביר: "מגיע מהתנחלות להתסיס את הנוער". צפו

חסיד שהגיע לזירת הפיגוע באלעד, הביע זעם על קריאות הצעירים במקום ובריאיון לתקשורת קרא לחבר הכנסת בן גביר לעזוב את העיר. "מגיע בן אדם מהתנחלות להתסיס את הנוער ולהלהיט אותו נגד ערבים" | בן גביר זעם על כלי התקשורת: "מתוך מאות החרדים שקיבלו אותי באהבה מצאתם אחד..."

חסיד באלעד נגד בן גביר: "מגיע מהתנחלות להתסיס את הנוער". צפו
שלמה לינדר צילום: צילום מסך

שלמה לינדר, חסיד ויז'ניץ, שהגיע לאלעד, הפתיע הערב (חמישי) כשבריאיון מזירת הפיגוע הקטלני בו נרצחו באכזריות שלושה ועוד נוספים נפצעו, קרא לחבר הכנסת איתמר בן גביר (עוצמה יהודית), שהיה הפוליטיקאי הראשון שהגיע למקום, לצאת מהעיר "ולחזור להתנחלות שלו".

לינדר הסביר ל'כאן חדשות' כי הציבור החרדי באופן מסורתי לא היה חלק מהימין, בטח לא הימין הקיצוני. לדבריו, החרדים מעולם לא "הלכו להתנחלויות". לינדר זעם על כך שחבר הכנסת בן גביר הגיע לזירה ואף התעמת עמו במקום.

הוא הסביר: "חווינו טרגדיה מאוד קשה. אל לנו לשכוח שאלעד היא עיר חרדית. והחרדים מעולם לא היו בימין הקיצוני. המיינסטרים מעולם לא הלכו להתנחלויות". כאן פנה לינדר לתקוף את יו"ר 'עוצמה יהודית' ח"כ איתמר בן גביר: "מגיע בן אדם מהתנחלות להתסיס את הנוער ולהלהיט אותו נגד ערבים".

לדבריו, "קראו פה (בזירת הפיגוע. מ.ג.) 'בנט, רבין מחפש חבר'. היהדות החרדית, התורה שקיבלנו בהר סיני לא מאמינה בלרצוח אחים וגם לא לרצוח ערבים". שלמה לינדר הזכיר כי בפיגוע בבני ברק היה זה ערבי שהקריב את חייו כדי לעצור את מסע הטבח.

חבר הכנסת בן גביר הגיב לדבריו של לינדר, וצייץ בתגובה: "מתוך מאות החרדים שקיבלו אותי באהבה מצאתם אחד....העניין שהנדסת התודעה שלכם עובדת שעות נוספות: השתקתי צעקות מוות לערבים אבל קראתי מוות למחבלים ודם יהודי הפך הפקר. זה צו השעה וזה מה שהעם רוצה ולא יעזור לכם לנסות לשקר. רואים לכם".

פיגוע באלעד איתמר בן גביר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 86 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד