כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024

כעת בישראל: כך תחסכו אלפי ש' בחשבון החשמל

כמה פעמים יצא לכם להחזיק את חשבון החשמל ביד ואז בדיעבד לנסות ולהבין את המספרים? סביר להניח שלא מעט • צג חשמל אלחוטי יעזור לכם לשלוט בהוצאות

מד החשמל, צילום: גלובס
מד החשמל, צילום: גלובס

כמה פעמים יצא לכם להחזיק את חשבון החשמל ביד ואז בדיעבד לנסות ולהבין את המספרים? סביר להניח שלא מעט. אומנם, בקיץ זה יותר אקוטי ובחורף פחות, אבל אף פעם אתם לא יודעים בדיוק כמה חשמל אתם צורכים ומדובר בהוצאה לא מבוטלת.

לצד הרפורמה החדשה בחברת החשמל אשר מציעה לצרכנים לחסוך ולקבל הוזלה בעשרות אחוזים בחשבון החשמל, יצאה חברת ארניר, בעלת המותג Green4You, עם צג חשמל אלחוטי שיעזור לכם לשלוט בהוצאות.

המערכת כוללת משדר שמחובר לארון החשמל ומשדר עד 70 מטר אל הצג בטכנולוגיית RF. בעזרת המערכת תוכלו לקבוע תקציב צריכה יומי ולא לחרוג ממנו. המכשיר מציג היסטורייה של צריכת חשמל עד חצי שנה לאחור, ומאפשר לנו כך למדוד ולתכנן את צריכת החשמל שלנו. לא פחות חשוב, הוא גם יסייע לכם לעקוב אחר מכשירים זוללי אנרגיה.

רק כדי לסבר את האוזן למה זה כדאי לחסוך, אז חברת החשמל מציעה לאלו מביניכם שיחסכו בין 10% ל-20% הנחה של 10% בתעריף. לקוח שיצליח לקזז הקיץ את הביקוש שלו בין 20% ל-50%, יזכה להנחה של 20% בחשבון הסופי.

כדאי לדעת, למבצע חסכון בחשמל יש להירשם מראש באתר חברת החשמל, והגאדג'ט הזה נמכר דרך חנויות מקוונות באינטרנט, ומחירו עומד על 695 שקלים.






מד חשמל חיסכון שליטה הוצאות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד