י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
גם השגריר והמתאם גינו

אחינו בארצות הברית: "מתפללים להחלמת הפצועים"

מועצת אגודת ישראל של ארה"ב פרסמה הלילה מכתב תמיכה בתושבי אלעד, "אנו מתפללים להחלמה מהירה של הפצועים שהשם שומר ישראל יגן על עמו"

אחינו בארצות הברית: "מתפללים להחלמת הפצועים"
זירת הפיגוע באלעד צילום: תיעוד מבצעי איחוד הצלה

אגודת ישראל בארצות הברית הביעה זעם וזעזוע מהטבח הנורא בעיר אלעד; "נחרדנו מהחדשות על פיגוע באלעד - ישראל. המחבלים אחד אוחז בגרזן, הרגו שלושה ופצעו כמה אחרים. ליבנו עם אחינו ואחיותינו בישראל, שהיו נתונים למה שהפך בשבועות האחרונים לגל מחליא של פיגועי טרור". נכתב בהודעה. גם חמאס וגם הג'יהאד האסלאמי שיבחו את המתקפה הקטלנית על עוברי אורח חפים מפשע, וקראו לו "מבצע הרואי".

"אנו מצטרפים למנחמים על האבל בשל קורבנות הרציחות הללו. יהי רצון שמשפחותיהם יתנחמו בין אבלי ציון וירושלים. אנו מתפללים להחלמה מהירה של הפצועים, השם שומר ישראל, יגן על עמו".

טור וונסלנד, המתאם המיוחד של האו"ם לתהליך השלום במזרח התיכון, גינה את מתקפת הטרור ואמר: "זה מצער שחמאס ואחרים ממשיכים להאדיר ולעודד התקפות מסוג זה, אשר מערערות את האפשרות לעתיד של שלום כולם חייבים לגנות אלימות ולעמוד מול הטרור".

שגריר ארה"ב בישראל תומאס ניידס גינה גם הוא את הפיגוע וצייץ בטוויטר: "סוף קורע לב ליום העצמאות באלעד. אני משתתף בצערם של משפחות הנרצחים בפיגוע ומאחל החלמה מהירה לפצועים. זה חייב להיפסק".

אגודת ישראל אמריקה מועצת אגודת ישראל פיגוע באלעד תומאס ניידס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד