כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
עוד חודש בר מצווה

האלמנה מבכה את רצח בעלה: "איך אני אחיה בלעדיו?"

"ביום אחד נגמרו לי החיים. ביום אחד הכל התהפך", כך ספדה הבוקר האלמנה גלית לבעלה, בועז גול הי"ד, שנרצח אמש על ידי מחבלים בפיגוע המחריד בעיר אלעד | "איך אני אחיה בלעדיו?"

האלמנה מבכה את רצח בעלה: "איך אני אחיה בלעדיו?"
הקדוש בועז גול הי"ד צילום: באדיבות המצלם

אלמנתו של הנרצח בפיגוע באלעד, בועז גול הי"ד, ספדה הבוקר (שישי) לבעלה בכאב: ושאלה "איך אני אחיה בלעדיו?". אחיינו סיפר: "לבן שלו אמורה להיות בר מצווה עוד חודש". גיסתו אמרה בזעזוע: "בני עוולה קמו בערב וקטלו כל מה שנקרה בדרכם עם גרזנים". כך מפרסם ירון דורון ב'ישראל היום'.

"באזור 2:00 בלילה קיבלנו את הבשורה המרה", סיפר יעקב לוי, אחיינו של בועז שהיה אב לשלושה בנים ושתי בנות בגילים 7 עד 18.

כל הכתבות והעדכונים על הפיגוע באלעד

"בועז היה אדם טוב, עם לב טוב. הקדיש המון לילדים. הוא דוד מצוין ואני מאמין שהוא נמצא במקום טוב למעלה. הוא השאיר חמישה ילדים. לילד האמצעי, עוד חודש אמורה להיות בר מצווה. הוא היה בדרכו לשיעור תורה ונרצח. המשפחה תהיה חזקה בעזרת השם", סיפר יעקב ל'ישראל היום'.

רוזי לוי, אחותה של האלמנה ספדה: "היה לי גיס עם לב ענק. עזר לאנשים, תמך בהם. עבד גם עם ערבים ואף פעם לא אמר עליהם מילה רעה. והנה, בני עוולה קמו בערב וקטלו כל מה שנקרה בדרכם עם גרזנים".

רוזי הוסיפה כי "כל העולם של המשפחה התהפך. איזה איש טוב הוא היה. זה לא נתפס שאני צריכה לדבר עליו בלשון עבר. איך המשפחה תעמוד על הרגליים? עם חמישה ילדים?".

בועז גול פיגוע באלעד אלמנה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד