י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
"חוסר אחריות"

איחוד בין מפלגות השמאל? העבודה נגד מרצ

בסיעת העבודה אמנם בירכו על היוזמה, אך היום יו"ר הסיעה, חבר הכנסת רם שפע, תוקף את שותפיו למחנה על הדיבורים על איחוד בין מרצ לעבודה. "זה חוסר אחריות לדבר על בחירות כרגע"

איחוד בין מפלגות השמאל? העבודה נגד מרצ
השר הורביץ באוקראינה צילום: צילום מסך

הקריאה לאיחוד בין מפלגת מרצ למפלגת העבודה: יו"ר הסיעה ח"כ שפע מאשים את מרצ שעוסקים בבחירות ואומר לא לאיחוד. "העבודה מפלגה מרכזית".

במענה לקריאה ממרצ לאיחוד פוליטי, יושב ראש סיעת העבודה חבר הכנסת רם שפע תוקף את חבריו למחנה השמאל שעוסקים בבחירות ושולל את האפשרות לאחדות.

ביום שישי קרא לכך יו"ר מרצ השר ניצן הורביץ' והיום (שבת) הצטרף לכך השר עיסוואי פריג' שקרא לאיחוד בין מפלגת מרצ למפלגת העבודה, לכדי מפלגה סוציאל דמוקרטית אחת, זאת כהיערכות לבחירות שיבואו בקרוב.

בסיעת העבודה אמנם בירכו על היוזמה, אך היום יו"ר הסיעה, חבר הכנסת רם שפע, תוקף את שותפיו למחנה, ואומר כי "זה חוסר אחריות לדבר על בחירות כרגע, עצם האמירה על בחירות מכניסה אותנו לדינמיקה של בחירות, ואנחנו מתעסקים בזה במקום להתעסק במערכת החינוך או ביוקר המחיה".

"אני מכבד את ניצן מאוד, אבל מפלגת העבודה חוזרת להיות מפלגה מרכזית. יש לה רגל חזקה בשמאל, ויש לה רגל חזקה במרכז, והיא לא הולכת להיכנס לנישה הזאת עם מרצ", הוסיף שפע שהבהיר, "בכל מקרה אין שום חיבור עם מרצ".

רם שפע ניצן הורוביץ מפלגת העבודה מרצ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד