י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
"לא ידע שאסור"

חרדים ניסו להבריח מעילים צבאיים ונעצרו בסיני

שלושה חרדים בני 18 נעצר ביום חמישי האחרון בשדה התעופה בשארם א-שייח' בחשד שניסו להבריח לסיני 80 מעילים צבאיים כדי למכור לבדואים במקום

חרדים ניסו להבריח מעילים צבאיים ונעצרו בסיני
אתר נופש בסיני צילום: Yossi Aloni/Flash90

ביום חמישי האחרון נעצרו בשדה התעופה בשארם א-ש'ייח שלושה חרדים צעירים בחשד שניסו להבריח לסיני 80 מעילים צבאיים. את המעילים התכוונו למכור לבדואים תמורת עשרות אלפי שקלים. על פי הדיווח ב'מאקו', הם הסתירו את המעילים במספר מזוודות.

שמעון איפרגן מדווח באתר 'מאקו', צעירה נוספת שהייתה איתם הורשתה להיכנס לשארם, אבל היא חזרה ארצה בטיסה אחרת מחשש שיעצרו גם אותה בהמשך. "הוא לא ידע שאסור להבריח מעיל צבאי לסיני", טען חבר של אחד העצורים בשיחה עם mako.

חקירתם של השלושה תימשך בימים הקרובים ובסיומה יוחלט האם להאריך את מעצרם. גורם ישראלי המסייע לשלושה אמר ל'מאקו', "מדובר בחבר'ה צעירים שפותו לבצע הברחת מעילים מבלי לדעת שהם יעצרו".

נכון ליום שישי, השלושה, ששניים מהם מחזיקים באזרחות אמריקאית בנוסף לזו הישראלית, הועברו לטיפול של המשטרה ורשויות הצבא במצרים, הטלפונים הסלולריים שלהם נלקחו, והם נחקרים על ידי אנשי המודיעין הצבאי. חבריהם, כבר פנו למשרד החוץ הישראלי ולקונסול המצרי באילת בבקשה לסייע בשחרורם, בנוסף לשגרירות האמריקאית שמנסה לסייע גם כן.

ניסיון הברחה סיני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד