י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
"מבקשת, תקראו את התגובה"

אלמנת הנרצח זועקת: "תנו לי בבקשה להתאבל מבלי להתגונן"

נופר בן יפתח מפרסמת פוסט מתוך חשבון הפייסבוק של בעלה אורן הי"ד, שהסיע את המחבלים לאלעד: "מבקשת, תקראו את תגובת המשפחה על ההכפשות כנגד בעלי ותבינו כמה רוע יכול להיות כשהאצבע קלה על המקלדת"

אלמנת הנרצח זועקת: "תנו לי בבקשה להתאבל מבלי להתגונן"
הקדוש אורן בן יפתח הי"ד צילום: באדיבות המצלם

נופר בן יפתח, אלמנתו הטרייה של אורן בן יפתח הי"ד, שנרצח בעת שהסיע לאלעד את שני המחבלים שביצעו את הפיגוע הנורא - התייחסה הערב (מוצאי שבת) לדיווחים בתקשורת לגבי ההסעה האחרונה של בעלה הי"ד.

"עם ישראל, תחוסו עלינו בשעה הקשה שלנו", כתבה נופר בחשבון הפייסבוק של בעלה, "אני מבקשת, תקראו את תגובת המשפחה על ההכפשות כנגד בעלי ותבינו כמה רוע יכול להיות כשהאצבע קלה על המקלדת. תנו לנו בבקשה להתאבל בימי השבעה מבלי לעסוק בהתגוננות מפני התקפות מרושעות. תשתפו. תודה רבה. נופר בן יפתח".

כל הכתבות והעדכונים אודות הפיגוע באלעד

האלמנה צירפה בפוסט את תגובת המשפחה: "אנו מזועזעים מהשיח ברשתות החברתיות ובתקשורת בניסיון המתועב לקשור את בננו האהוב אורן הי"ד לפיגוע הנפשע שהוא בעצמו קורבן שלו".

המונים בהלווית הקדוש אורן בן יפתח הי"ד. צילום: פלאש 90.

לדברי המשפחה, "אורן עבד כנהג הסעות ישר ותמים שעבד לפרנסתו. כמו שנהג מונית לא בודק מי עולה לו למונית ככה לא נדרש ממנו לבדוק אישורי עבודה או שהייה. וזאת בניגוד לקבלן שמעסיק פועלים. אורן הסיע רב לשיעור תורה ועל כך אין מחלוקת. על פי הנאמר בתקשורת, ייתכן שבסיום הנסיעה הזו התבקש להסיע פועלים לשיפוץ בית כנסת וכך עשה רק מבלי לדעת כמובן שזו נסיעת המוות שלו".

עוד נכתב: "לפי הידוע לנו אורן נאבק כמו גיבור במרצחים המנוולים שתקפו אותו עם הגיעו לבית הכנסת בגרזן וסכין וטבחו בו כמו בתקופות הכי אפלות בגולה של טבח יהודים. המשפחה כעת מתמקדת באבל הקשה שהוא מכה נוספת בסדרה של אסונות שפקדו את המשפחה בשנים האחרונות.
כל מחשבותינו הם לסייע לאלמנה ול-6 הילדים להתמודד עם השבר הנורא. כולנו תקווה שהמחבלים הארורים ייתפסו ויוצאו להורג בדיוק באופן שהם סיימו את חייו של אורן הי"ד".

אורן בן יפתח אלמנה פיגוע באלעד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 23 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד