כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
אנטישמיות ללא הפסקה

חסיד הותקף באלימות לאור יום; בחור נשדד

גבר חסידי חטף אגרוף בראשו ובפניו לאור יום בקראון הייטס וספג קריאות "הנאצים היו צריכים להרוג אתכם היהודים". הקורבן פונה לבית החולים עם חבלות | במקרה נוסף נשדד בחור חרדי באיומי סכין

חסיד הותקף באלימות לאור יום; בחור נשדד
ניידת משטרה צילום: pexels

גבר חסידי הותקף באלימות בשעות אחר הצהריים של יום שישי האחרון, כאשר צעד ברחובה של עיר בשכונת קראון הייטס ברובע ברוקלין בניו יורק. התקרית התרחשה בסביבות השעה 15:00 ברחוב הנשיא, הקורבן בן ה-32 הותקף ללא התגרות, התוקף פנה אל הקורבן ואמר "על מה אתה מסתכל?" כך סיפר הקורבן למשטרה.

לאחר מכן הכה התוקף את החסיד באגרופים בראשו ובפניו ופצע אותו. לפני שנמלט, התוקף הוסיף: "הנאצים היו צריכים להרוג אתכם, היהודים". מתנדבים מארגון הצלה 'קראון הייטס' פינו את הקורבן לבית החולים לצורך טיפול בפציעותיו. כך דיווחו כלי תקשורת מקומיים.

במקרה נוסף לפנות בוקר יום שישי האחרון, נשדד בחור חרדי באיומי סכין על ידי ארבעה בריונים בשכונת קראון הייטס, השודדים ברחו עם הארנק של הקורבן. משטרת ניו יורק פתחה בחקירה.

התקרית אירעה בסביבות השעה שתיים לפנות בוקר בשדרת אלבני. על פי הדיווח בתקשורת המקומית, ארבעה אנשים ניגשו אליו והחזיקו אותו באיומי סכין, עד שנענה לאיומיהם, שף מכיסו את הארנק, והללו ברחו עם תכולתו.

אנטישמיות בארה"ב תקיפה אלימה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד