כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
לאחר שהיה בסכנת מוות

נס גלוי: החתן שנפצע בחתונתו צועד על רגליו. צפו

איתי חיים בן אהובה, החתן שנפצע באורח קשה מאוד לאחר שנפל משולחן בגובה של כשלושה מטרים עליו רקד בחתונתו - חזר לצעוד על רגליו | כזכור, החתן ספג פגיעה מוחית קשה והובהל למחלקה לטיפול נמרץ נוירוכירורגי שם נלחם הצוות על חייו | צפו

הריקודים בחתונה
הריקודים בחתונה צילום: צילומסך

מעט בשורות טובות: החתן איתי חיים בן אהובה, בן ה-37, שנפצע לפני שלושה חודשים בחתונתו בעיר מודיעין, לאחר שנפל משולחן בגובה של כשלושה מטרים, תועד בבית החולים כשהוא צועד על רגליו ומחויך.

"הנס הוא עצום", סיפרו חברי החתן: "עד לפני כמה שבועות הוא היה עוד מונשם ומורדם ועכשיו הוא הולך, מדבר, עצמאי, אוכל לבד" הוסיפו בהתרגשות.

כזכור, לאחר האירוע הקשה עבר איתי ניתוח חירום בראשו בבית החולים תל השומר, אך מצבו המשיך להיות קשה מאוד וכאמור הוא היה מורדם ומונשם. 

האירוע התרחש לפני כשלושה חודשים באולמי 'האחוזה' במודיעין בשעה 23:20 בלילה, עת שחבריו של החתן הניפו אותו באוויר על שולחן. בשלב מסוים נפל החתן כשהוא בגובה עצום וספג פגיעה מוחית קשה.

הצלם שהיה במקום תיאר ל'בחדרי חרדים' כי כעבור רגעים ספורים, החתן ניסה להתיישב על השולחן ואז נפל על הראש וספג חבטה חזקה. הוא תיאר את הרגע בו הבינו כי התרחש אסון, ושלא מדובר במעידה שגרתית. "כשראו שהחתן לא מגיב ושפניו נוטפות דם - הבינו שהוא איבד הכרה ושהמצב חמור מאוד. הזעיקו מיד את כוחות ההצלה".

"כזאת נפילה לא ראיתי בחיים. שה' ישמור, שזו תהיה פעם אחרונה שאני רואה כזה דבר", תיאר הצלם. "בהתחלה, הכלה בכלל לא הבינה מה קרה. אביה ישר רץ אליה. הוא ניסה להרגיע אותה ולהגיד שהכול בסדר ושלא קרה משהו דרמטי. אבל... בסוף הכול מובן". עוד ציין הצלם כי "החתונה לא המשיכה לרגע. הכול התפרק. נהפך לאבל מחולנו". לסיום אמר כי "צריך נס גלוי שהחתן יחזור לעצמו". 

פראמדיק שהגיע לזירה סיפר ל'בחדרי': "כשנכנסנו לאולם, ראינו גבר כבן 34 שוכב מעורפל הכרה, עם חבלת ראש, אנשים במקום סיפרו שהוא נפל מגובה של כ- 3 מטר, הענקנו לו טיפול רפואי מהיר בשטח ופינינו אותו בדחיפות לבית החולים כשמצבו קשה ויציב".

בבית החולים בדק אותו מנהל מחלקת נוירוכירורגיה, ד"ר ציון זיבלי, שקבע כי סבל מחבלה מוחית קשה. "הוא מורדם ומונשם, מטופל במחלקה לטיפול נמרץ נוירוכירורגי והצוות נלחם על חייו", אמר.

מספר ימים אחר הטרגדיה הוסיף מורו ורבו הגאון רבי מרדכי אויערבאך את השם 'חיים' כסגולה לרפואה, וערך 'מי שבירך' מיוחד ונקרא בשם החדש - איתי חיים בן אהובה.

כאמור, שלושה חודשים של תפילות וקבלות טובות התנקזו לרגע מרגש זה, עת נצפה החתן במסע שיקומו כשהוא מחויך וצועד על רגליו.

 

מודיעין נפילה מגובה נס רפואי החלמה פציעה אנושה חתן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 15 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד