י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
6 זוגות תפילן נשרפו

150 פורעים הציתו מבנה ותקפו נערים מבת עין

במהלך השבת כ-150 פורעים ערבים עלו למבנה הסמוך לישוב בת עין, תקפו באלימות נערים ששהו במבנה, הציתו ציוד וכן 6 זוגות תפילין, תושבים מבת עין הוזעקו למקום והדפו את הפורעים בחזרה לכפר

150 פורעים הציתו מבנה ותקפו נערים מבת עין
התפילין שנשרפו צילום: שיראל ללום נהיר

כ-150 פורעים ערבים עלו למבנה הממוקם סמוך ליישוב בת עין במהלך השבת האחרונה ותקפו באלימות נערים ששהו במקום, הפורעים הציתו את המבנה, ציוד ו- 6 זוגות תפילין, כך מדווחת שיראל ללום ב'עכשיו 14'.

לדברי התושבים גם בלוני הגז שהיו במקום התפוצצו ורק בנס לא נפגע מהם איש. תושבים מבת עין הוזעקו למקום והדפו את הפורעים בחזרה לכפר. לדברי התושבים, שניים מהשוהים במבנה נפצעו כתוצאה מזריקת אבנים על השוהים במבנה, כשאחד מהם סובל מפגיעה בראשו.

כוחות משטרה גדולים שהוקפצו למקום עצרו תושבים מבת עין בעקבות ה"אלימות" שהפעילו נגד הערבים הפורעים שתקפו את המבנה והנערים, על פי הדיווח, כוחות המשטרה לא עצרו ערבים במהלך האירוע.

יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר מסר בתגובה לשריפת התפילין ותקיפת נערים על ידי מחבלים: "מקבלי ההחלטות במשטרת ישראל מאמצים את ההתנהלות מתקופת המנדט הבריטי. אגיש שאילתה בנושא ואבדוק כיצד ייתכן שהמשטרה מפקירה את התושבים ולא עוצרת את המחבלים".

שריפת תפילין בת עין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד