כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024

ארומה ארמס: הזכות להגן על עצמנו באמצעות רישיון לנשק

במדינה כמו שלנו אנו רוצים להרגיש בטוחים בכל עת. אמנם הזכות לשאת נשק אינה ניתנת לכל אחד, אך ניתן לבקש אישור לשאת נשק במקרים מסוימים. כדי לעשות זאת, יש צורך תחילה לבדוק זכאות. כלומר, למלא הצהרת בריאות, להחתים את רופא המשפחה, להשיג אישור על שירות לאומי או צבאי או לחלופין פטור משירות, וכמובן למלא שורה ארוכה של טפסים הנוגעים בדבר. אבל למי שיש כבר רישיון לנשק, זכאי לשאת נשק איכותי. וכאן הנשקים האיכותיים של ארומה ארמס נכנסים לתמונה

ארומה ארמס: הזכות להגן על עצמנו באמצעות רישיון לנשק
חנות נשק צילום: FREEPIK

GLOCK – הכירו את המותג הנפוץ

למבינים בנשקים לא צריך להציג את GLOCK. גלוק הוא מותג נשק אוסטרי שהחל את דרכו ב-1963, והיום ניתן להשיג כ-74 סוגים של נשק זה. הגלוק הוא כלי הנשק המועדף בקרב כוחות הביטחון. הוא קל לנשיאה ומהיר לשליפה ויכול להפוך ליד ימינו של כל שומר ומאבטח הנמצא בתפקיד. מכיוון שקיימים סוגים שונים של נשקי גלוק, חשוב לבחור את הנשק המתאים לכם. חברת ארומה ארמס מספקת לכם את הייעוץ הנכון, בהתאם לנשק שאתם צריכים.

מה צריך להביא בחשבון כאשר באים לבחור נשק?

קיבלתם סוף כל סוף את הרישיון לשאת נשק? מעוניינים לבחור נשק איכותי שלא יאכזב אתכם? אלה כמה דברים שכדאי להביא בחשבון:

  • בוחרים חנות נשק איכותית – אחד הדברים הראשונים שאתם צריכים לעשות הוא לבחור חנות נשק רצינית ואיכותית. חשוב לוודא שמדובר בחנות שיש לה רישיון למכור נשק, וכדאי להתעקש להראות את כל הרישיונות הדרושים.
  • חנות בעלת ניסיון רב – כדאי לפנות לחנות נשק שיש לה ניסיון רב במכירת נשקים ואספקה של נשקים לאנשי כוחות הביטחון ולכל מי שיש לו רישיון לנשק. כך תוכלו לקבל את כל ההדרכה הדרושה לכם.
  • מהי המטרה שלכם – לפני שאתם קונים נשק, חשוב לבחון את המטרה שלשמה הוא נועד. האם אתם עובדים בחברת אבטחה? עובדים במשטרה או בכוחות הביטחון? או שאולי אתם גרים באזור שמוגדר כמסוכן ולכן נאלצים לשאת נשק כל הזמן? צוות של חברה מקצועית יעזור לכם לבחור את הנשק המתאים ביותר.
  •  עניין המחיר – חשוב לבדוק את המחיר בעת בחירת הנשק. מצד אחד, לא כדאי לרכוש נשק במחיר יקר מדיי, ומצד שני לא מומלץ להתפשר על נשק זול באופן מחשיד. כי בסופו של דבר אתם מחפשים נשק איכותי שלא יאכזב אתכם בזמן אמת, אם חלילה תיאלצו להשתמש בו.
  • קבלו את כל המידע שאתם צריכים על הנשק – לפני שאתם רוכשים את הנשק, כדאי לקבל עליו את כל המידע שאתם צריכים, זאת משום שקיימים נשקים מסוגים שונים שחשוב להכיר. רק כך תדעו מהו הנשק הנכון עבורכם. כמו כן, כדי ללמוד להשתמש בנשק ולרענן את הזיכרון, כדאי להירשם למטווחים.

ארומה ארמס – איך כל זה התחיל?

ארומה ארמס היא חנות נשק מקצועית המציעה לכם את טובי הנשקים. תהיתם לגבי השם ואיך זה קשור לנשק? ובכן, זהו מעשה ב-3 חברים בעלי ניסיון עשיר בתחום הנשקים אשר ישבו פעם בקפה ארומה וקיטרו על כך שאין די נשקים איכותיים בישראל. הם החליטו לעשות מעשה ולהקים חברה שתספק נשקים טובים לאנשי כוחות הביטחון ולכל מי שצריך להגן על עצמו. והיום, כעבור 4 שנים של ניסיון, ארומה ארמס מציעה את טובי הנשקים בארץ, כולל אביזרים לנשק. כאן תוכלו למצוא גם את כל מה שאתם צריכים עבור אימוני ירי וגם עבור ירי ספורטיבי. החברה גאה להיות חלק מהקהילה של בעלי הנשק בארץ, שהולכת ומתרחבת במטרה לשמור על מדינה וגם קצת על הכושר.

 

רישיון נשק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד