י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
שיבחה את המחבלים

השליכה אבנים לעבר שוטרים בהר הבית - ונעצרה | תיעוד

המשטרה ממשיכה בגל המעצרים נגד מפרי הסדר בירושלים במהלך התקופה האחרונה | בסוף השבוע נעצרה פלסטינית בת 19 | במהלך החקירה עלה כי החשודה מעורבת ביידוי אבנים לעבר כוחות המשטרה שפעלו בשערי הר הבית ומעצרה הוארך | תיעוד

השליכה אבנים לעבר שוטרים בהר הבית - ונעצרה | תיעוד
התיעוד מהר הבית צילום: דוברות המשטרה

המשטרה עצרה בימים האחרונים מספר חשודים שהפרו את סדר הציבורי ויידו אבנים לעבר כוחות המשטרה וכלי רכב בירושלים.

כך למשל, ביום שישי האחרון נעצרה על ידי שוטרי מרחב דוד במחוז ירושלים יחד עם לוחמי מג"ב המוצבים בעיר העתיקה, חשודה בת 19, פלסטינית תושבת רמאללה, לאחר שהתעמתה עם כוחות המשטרה.

החשודה שנעצרה, הועברה לחקירה במשטרה תוך שהתברר כי הנה מוגבלת כניסה לישראל. בעת מעצרה גידפה לוחמת מג"ב ולכך צירפה אמירות לאומניות ושבח למחבלים.

במהלך חקירתה ובסיוע של מרכז השליטה ("מבט 2000") של המשטרה בעיר העתיקה, התברר כי אותה חשודה הייתה אף מעורבת ביידוי אבנים לעבר כוחות המשטרה שפעלו בשערי הר הבית במהלך השבוע האחרון. מעצרה של החשודה הוארך בבימ"ש לטובת מיצוי החקירה במספר ימים.

במקרים נוספים במהלך סוף השבוע האחרון, נעצרו מספר חשודים קטינים תושבי ירושלים לאחר שיידו אבנים לעבר כלי רכב שחלפו במקומות שונים ברחבי העיר. כתוצאה מיידוי האבנים, נגרם נזק למספר כלי הרכב.

בפעילות מהירה של בלשי היחידה ללחימה בפשיעה של מרחב ציון בהכוונה של מרכז השליטה של מחוז ירושלים, החשודים אותרו, נעצרו והם הועברו לחקירה בתחנת לב הבירה.

במשטרה מציינים כי מעצרים אלו מתווספים למעצרים רבים שבוצעו בחודש האחרון ע"י משטרת מחוז ירושלים "שפעלה בנחישות תוך מיצוי יכולות ואמצעים רבים ומגוונים לאיתור והכוונת כוחות לעבר החשודים במעשים הללו."

"אנו נמשיך לפעול כל העת כלפי כל גילוי אלימות, הפרת סדר ציבורי וידויי אבנים וחפצים נוספים בניסיון לפגוע בכוחות הביטחון או באזרחים חפים מפשע. מקרים שכאלו יתקלו בתגובה נחושה ובלתי מתפשרת של כוחות המשטרה, תוך חתירה מתמדת למעצר החשודים ומיצוי הדין עם מפרי הסדר ופורעי החוק באשר הם", אמרו במשטרה.

יידוי אבנים הר הבית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד