י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
יוצר הסדרות על הפלסטינים

העיתונאי הוותיק מונה למנהל התחנה המובילה בישראל

גל ברגר מונה למנהל תחנת הרדיו כאן רשת ב'. עד כה שימש כמנהל דסק העולם הערבי והפלסטינים בחטיבת החדשות של התאגיד. גל ברגר: "אני מסיים פרק בחיי המקצועיים ככתב לענייני פלסטינים מזה קרוב ל-20 שנה"

העיתונאי הוותיק מונה למנהל התחנה המובילה בישראל
אולפן צילום: pixabay

העיתונאי הוותיק גל ברגר הודיע היום (ראשון) כי נבחר לתפקיד מנהל תחנת הרדיו כאן רשת ב'. ברגר זכה במכרז שהוציא התאגיד לאחר ששרון עמית הודיעה על רצונה לעזוב את התפקיד לפני כחודשיים.

ברגר שימש ברגר ככתב באתר האינטרנט חדשות מחלקה ראשונה, בין השנים 2003–2005. משנת 2006 ועד 2017 שימש ככתב לענייני פלסטינים ברשת ב' של קול ישראל. בשנת 2017 הצטרף אל חטיבת החדשות בתאגיד השידור ושימש עד עתה כמנהל דסק העולם הערבי והפלסטינים בחטיבת החדשות הכוללת את כאן 11 וכאן רשת ב'. לאורך השנים הוא מילא שורה של תפקידים עיתונאיים נוספים על היותו כתב, ובכלל זה עריכה והגשה ברשת ב'.

בהודעת כאן נכתב כי "לאורך שנות עבודתו, סיקר ברגר את האירועים הבולטים הקשורים ליחסי ישראל והפלסטינים. בין השאר - התהליך המדיני, חילופי השלטון ברשות הפלסטינית לאחר מות ערפאת, השתלטות חמאס על רצועת עזה, עסקת שליט ועוד. בנוסף יצר מספר סדרות עומק ומגזין בכאן 11 על מחנות הפליטים הפלסטיניים, על האסירים הביטחוניים, ועל האינתיפאדה השנייה".

גל ברגר עצמו מסר: "אני מסיים פרק בחיי המקצועיים ככתב לענייני פלסטינים מזה קרוב ל-20 שנה. כאן רשת ב' היא מקום היקר לליבי, שם עשיתי את רוב שנותיי כעיתונאי. אני מתכוון להמשיך ולשמר את התחנה כזרוע עיתונאית מובילה בישראל. תודה לראש חטיבת החדשות ברוך שי ולמנהלי התאגיד על ההזדמנות והאמון".

גל ברגר תאגיד השידור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד