י"א אייר התשפ"ד
19.05.2024

אזעקת שווא בצפון • סיכום אירועי השבת

אזעקה הושמעה בגליל העליון ובגולן - אך לא אותרו נפילות • פצוע מסוריה פונה ארצה • נעצר מסתנן מגרמניה בנתב"ג • 'בחדרי חרדים' מגיש: סיכום כל אירועי השבת

מקלט. צילום: בחדרי חרדים
מקלט. צילום: בחדרי חרדים

מאבטחי נמל התעופה בן גוריון עצרו אדם שניסה לחדור לשטח האווירי באמצעות טיפוס על הגדר ההיקפית. פעילות מהירה של צוות מאבטחים עצרה אותו על הגדר. לאחר סיום בדיקתו, נמסר החודר לידי משטרת נתב״ג. מדובר בגבר בן 40 אזרח גרמניה שאין עליו תיעוד או כרטיס טיסה.

למרכז הרפואי לגליל המערבי נהריה, הובא בצהריים פצוע ממלחמת האזרחים בסוריה. הוא סובל מחבלה באחת מעיניו, פגיעת רסיס במצחו ופצע ירי בגבו. מצבו מוגדר קל עד בינוני.

בסמוך לשעה 03:17 ארעה ת.ד. עצמית באשקלון בכיכר שירת הים, רכב התנגש בעמוד. כתוצאה מהתאונה נפצעו 3 אנשים. שניים פונו לבי״ח כשהם מוגדרים על ידי מד״א האחד במצב בינוני והאחר במצב בינוני - קשה. הפצוע השלישי נפגע במצב קל. חקירת התאונה נמשכת על ידי בוחני מרחב לכיש.

סמוך לשעה 07:50 התקבל דיווח על אירוע דקירות בחזית בניין ״בית אלמוג״ באילת. מהמקום פונה לבית החולים יוספטל בעיר פצוע קשה כתוצאה מדקירות, תושב פ״ת בן 26 המתגורר באילת ועובד באחד מבתי המלון. למקום הוזעקו כוחות משטרה רבים בפיקוד מפקד מרחב אילת, נצ״מ רון גרטנר שהחלו בפעולות חקירה וסריקות אחר החשוד. הפצוע נפטר מפצעיו בבית החולים זמן מה לאחר האירוע. כשעה לאחר מקרה הרצח איתר ראש משמרת הסיור שערך סריקות את החשוד ברצח כשהוא הולך באחד הרחובות הסמוכים לזירת האירוע. החשוד, תושב נתניה בן 32 המתגורר באילת ועובד כטבח באחד מבתי המלון נעצר והובא לחקירה במשטרת מרחב אילת כשברשותו הסכין באמצעותה על פי החשד דקר את הקורבן. בהערכת מצב אותה ערך מפקד מרחב אילת הוטלה החקירה על מחלק התשאול של ימ״ר אילת. חקירת האירוע נמשכת. הדיון בהארכת מעצרו של החשוד יתקיים מחר, יום א׳ בשעה 08:30 בבית משפט השלום באילת.

לסיכול הברחת סמים. החשודים בהברחה, בעל ואישה בני 27 ו 29 תושבי פזורת תל שבע נעצרו. החשוד שנפש בסיני יחד עם אשתו ובנותיו שב ארצה והגיע אתמול (ו') בשעות הערב ברכבו אל מעבר הגבול בטאבה. רכבו של החשוד נבדק על ידי בודקי המכס במעבר הגבול ובמיכל הדלק של הרכב גילו הסלקה של לא פחות מ- 40 אריזות של חומר החשוד כסם.

פעוט כבן שנה וחצי הושאר ללא השגחה ברכב למשך כ-15 דקות מחוץ לחוף צמח שבכנרת היום בשעות אחה"צ. עוכבו ההורים בשנות ה-30, תושבי תמרה. האב טען בחקירתו שירד לרכוש כרטיסי כניסה לחוף ואילו האם טענה שירדה לחפש את האב. עובר אורח שהבחין בפעוט כשהוא נעול ברכב הזעיק את המשטרה והצליח לפתוח את חלון הרכב. ההורים, בתום חקירתם, שוחררו. לפעוט שלום.

בשעה 18:55 התקבלה קריאה במוקד מד״א מרחב נגב על נער כבן 17 אשר הובא ברכב פרטי לצומת שוקת עם פצעי דקירה בפלג גופו התחתון. פרמדיקים של מד"א פינו אותו במצב בינוני לחדר הלם בבי"ח סורוקה. נסיבות המקרה אינן ברורות.

בכפר ג׳ת שליד בקה נפל ילד בן 9 מגובה של 2 מטר נחבל בראשו ופונה במצב קשה לביה״ח תל השומר. הנסיבות נחקרות.

צעיר בן 19 נדקר בעכו בכתפו בצורה קלה ע״י צעיר אחר בן 20 שנמלט מהמקום וזהותו ידועה. תחנת עכו חוקרת ובאיתור אחר הדוקר.

בצפון רמת הגולן ובגליל העליון נשמעה אחה"צ אזעקת חירום. הובעי חשש לירי רקטות. לא אותרו נפילות. הצבא בודק האם מדובר בתקלה.

בסוף השבוע נהרגו בעימותים במצרים 36 בני אדם ולמעלה מ-1,000 נפצעו. גורם בארמון הנשיאות מסר כי מוחמד אל-בראדעי צפוי להתמנות לראש ממשלת המעבר.

סיכום אירועי השבת בשיתוף אתר ׳בחדרי חרדים׳, מוקד זק״א וקבוצת העיתונאים רוטרניק.
שבת אירועים בית חולים משטרה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד