כ"א תמוז התשפ"ד
27.07.2024
קולקציה לוהטת

אופנה מרעננת: בגדי קיץ לילדים כפי שעוד לא ראיתם

אתר האופנה 'נקסט' שהפך לפופולרי במיוחד בקרב נשות המגזר החרדי, עם קולקציה חדשה ומרעננת לרגל עונת הקיץ שהגיחה אלינו וכן מגוון פריטי ביגוד חגיגיים ומרשימים לקראת חג השבועות, במחירים ובאיכות שיש רק בנקסט

אופנה מרעננת: בגדי קיץ לילדים כפי שעוד לא ראיתם
קולקציית הקיץ של נקסט צילום: next

מה אומרת לכם המילה 'קיץ'? חום, מזגן, שמש קופחת וגלי זיעה? או ים, פירות טרופיים וחופשה חלומית? לא משנה באיזה צד של הסקאלה אתם נמצאים במשחק האסוציאציות הנ"ל, אתם ודאי תודו כי האופנה הקיצית הינה מרעננת וקלילה ואין כמוה כדי לחדש את תכולת ארון הבגדים המשפחתי.

לאור כך, נקסט, הנחשב לאתר האופנה המוביל בבריטניה ומהמובילים בעולם, ממשיך להפתיע את קהל לקוחותיו העצום עם פריטי ביגוד מרהיבים וכעת מציג לראווה קולקציה מרעננת לרגל עונת הקיץ, במחירים אטרקטיביים במיוחד.

יש לציין כי גם בישראל זוכה האתר לפופולריות רבה, בפרט בקרב נשות המגזר החרדי אשר מרבות לרכוש דרכו ולבצע את הפעולה הכה אהובה עלינו - לחדש את מלאי הבגדים עבור הילדים. 

האתר מציע כעת שלל אופציות מעניינות לבגדי קיץ בעלי סטייל ייחודי עבור הילדים, המתאימים למד הטמפרטורה העולה בעונה זו.

כמו כן ניתן למצוא בגדים אלגנטיים לרגל חג השבועות הקרב ובא. פריטים טרנדיים נינוחים וקלילים בצבע לבן המתאימים לאווירת החג ויעניקו לו גוון חגיגי ומרשים מתמיד. 

בקולקצית הילדות ניתן למצוא לדוגמה שמלות טול לבנות, שמלות מרשימות מבד טפטה, שמלות לבנות בשילובי תחרה מבדים רכים ונעימים המתאימים לכל ארוחה חגיגית. כמו כן חולצות לבנות מכופתרות, חולצות פולו אלגנטיות וחליפות
חגיגיות עבור הילדים.

בנוסף, באתר תוכלו ליהנות מקולקציה צנועה ואלגנטית המותאמת לאשה החרדית.
בקולקציית העיצוב לבית ניתן למצוא מגוון רחב של מתנות אותן תוכלו להעניק לבן או בת הזוג וכן לבוא עם שי סמלי ומכובד במידה ואתם מתארחים בחג. לדוגמא: סט מצעים בשילוב תחרה עדינה, סט של כוסות מעוטרות, כריות בשילוב פונפונים, וילונות פמוטים ועוד פריטים שישדרגו את האוירה בבית.

יש לציין כי קולקציות האופנה של נקסט מעוצבות על ידי צוות של מעצבי הבית של המותג. עניין זה מאפשר לנקסט להבטיח ללקוחותיה אופנה עם סגנון, איכות ותמורה טובה בעד המחיר.

למותג למעלה מ- 700 חנויות פיזיות ברחבי העולם, ובאמצעות האתר המקוון, המותג משרת למעלה מ-70 מדינות ברחבי העולם.

האתר של נקסט בישראל הושק במרץ 2010 ומציג לראווה מגוון בגדים לכל המשפחה באיכות גבוהה ובמחירים נוחים, לצד כלי בית אופנתיים. האתר מציע משלוח חינם בתוך 5-8 ימים ושירות לקוחות פעיל 24 שעות ביממה.

לכניסה לאתר נקסט לחצו כאן>>>

נקסט מבצע קיץ אופנה צנועה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד