ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
חבלה בכוונה מחמירה

באמצעות תמונת עץ: תקפו אב ובנו באלימות קשה

לבית המשפט המחוזי בחיפה הוגש כתב אישום נגד שני תושבי אור עקיבא בגין חבלה בכוונה מחמירה, תקיפה הגורמת חבלה ממשית ושיבוש מהלכי משפט לאחר שדקרו אב ובנו בעקבות קטטה בה היו מעורבים בשכונת מגוריהם

באמצעות תמונת עץ: תקפו אב ובנו באלימות קשה
מעצר. אילוסטרציה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

פרקליטות מחוז חיפה הגישה לבית המשפט המחוזי בחיפה כתב אישום נגד לביא זבלונוב (23) ולוי סימנדוייב (21) תושבי אור עקיבא בגין חבלה בכוונה מחמירה, תקיפה הגורמת חבלה ממשית ושיבוש מהלכי משפט לאחר שדקרו אב ובנו בעקבות קטטה בה היו מעורבים בשכונת מגוריהם.

על פי כתב האישום, שהגישה עו״ד עינב איטסקו גולד, בשעות הלילה המאחרות בעת שהמתלונן (38) וחבריו ישבו בכניסה לבניין מגורי המתלונן, הנאשמים וחבריהם הגיעו לבניין ובינם לבין המתלונן וחבריו, אשר ביקשו שיפסיק לצעוק כדי לא להעיר את השכנים בבניין, התפתחו חילופי דברים.

אחד הנאשמים תקף את חברו של המתלונן, ולאחר מכן תקף את המתלונן. המתלונן הכה את אחד הנאשמים ואז שני הנאשמים החלו להכות את המתלונן ולבעוט בו, והמשיכו במעשיהם אף לאחר שנפל לקרקע. לאחר שהפרידו בניהם, עלה המתלונן לביתו, הצטייד בסכין, חזר למקום וחתך את אחד הנאשמים בעורפו.

הנאשמים התרחקו מהמקום וחזרו כעבור מספר שניות כשהם מצוידים במסגרת של תמונה העשויה מעץ. הנאשמים תקפו את המתלונן באמצעות מסגרת העץ, עד שנשברה כתוצאה מהמכות, ואף דקרו אותו בראשו ובכל חלקי גופו באמצעות סכין ושברי מסגרת העץ.

בהישמע הצעקות, התעורר אביו (75) של המתלונן ויצא מביתו כדי לראות מה מתרחש. בשלב זה התקרב אחד הנאשמים לאביו של המתלונן ודקר אותו בבטן. לאחר מכן ברחו הנאשמים מהמקום ברכב, כשאחד הנאשמים לקח עמו את הסכין. הנאשמים נסעו לבית החולים לצורך קבלת טיפול רפואי ושם סמוך לכניסת בית החולים השליך אחד הנאשמים את הסכין לשיחים.

המתלוננים האב והבן הובהלו לבית החולים על ידי מד"א, כאשר הבן במצב קשה והאב במצב בינוני. לצורך טיפול בפגיעות המרובות שנגרמו לו, אושפז הבן ונאלץ לעבור ניתוח לתיקון הפגיעות באיברים הפנימיים, כולל כריתת הטחול. נכון ליום הגשת כתב האישום הוא עדיין מאושפז בבית החולים. האב אושפז גם הוא, עבר ניתוח ושוחרר. לאחד הנאשמים נגרם שבר בידו ופצע חתך בעורף שנסגר בסיכות בבית חולים.

כתב אישום קטטה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד