ג' אייר התשפ"ד
11.05.2024
"החמין שהציל"

הניצולים משחזרים את הנס במקום הפיגוע: "המחבל נכווה מהטשולנט"

ניצולי הפיגוע מיום חמישי האחרון בעיר אלעד משחזרים את הפיגוע ואת הנס הגדול שאירע להם, בשעה שנתקלו בשני המחבלים עם גרזנים. אלחנן זרק צלחת טשולנט לפרצוף של המחבל שנכווה ונמלט מהמקום. דוד, הניצול השני, הדף אותו בכוח וניסה להוציא ממנו את הגרזן מהיד. לדבריו, המחבל נבהל וברח

הניצולים משחזרים את הנס במקום הפיגוע: "המחבל נכווה מהטשולנט"
ניצול הפיגוע משחזר צילום: בחדרי חרדים

הניצולים משחזרים את אשר אירע: ניצולי הפיגוע מיום חמישי האחרון באלעד, משחזרים במקום הפיגוע את הנס הגדול שאירע להם. בראיון בלעדי ל'בחדרי חרדים' הם מספרים על השתלשלות האירועים. אלחנן אלוש מעיד כי ביום חמישי בערב הוא ישב ברכב יחד עם חברו דוד. לדבריו הם אכלו טשולנט שקנו מחנות סמוכה.

אלחנן מספר כי הם הזיזו את המושבים לאחור כדי שיוכלו להתרווח ולאכול בצורה לא צפופה, המחבלים שהגיעו לרכב שלהם בחניון אחרי שסיימו לרצוח שלושה אנשים, ניסו להכות אותם בתוך הרכב, אך מכיוון שהם ישבו יותר אחורה, הגרזן הראשון פגע בטשולנט של דוד, ולא בפניו כפי שתכנן המחבל. דוד מיד ניסה להוציא את הגרזן מידו של המחבל, שהבין כי נפל על מישהו שנלחם ולכן ברח מהמקום.

המחבל השני באותן שניות ניסה להכות את אלחנן אך פגע באוויר. אלחנן מספר כי הוא התעשת והעיף את הטשולנט החם לתוך הפרצוף של המחבל. כתוצאה מכך המחבל נכווה מהטשולנט ונמלט יחד עם חברו מהמקום.

במקום נראים זכוכיות הרכב וקופסת הטשולנט שהצילה את השניים. "הם ניפצו את השמשות, זרקתי עליו את הטשולנט תוך כדי אגרופים", הוא מספר. מכיוון שאלחנן ישב קצת אחורה, הוא הצליח להוציא את הרגל ולבעוט במחבל, "הצלחתי גם לבעוט בו, הם ברחו, רדפנו אחריהם קצת, אבל מיד חזרנו להזעיק עזרה". 

אלחנן בראיון בזירה בה כמעט קיפד את חייו

עוד סיפר דוד ל'בחדרי חרדים': "רצינו לאכול בפארק, אבל היה נראה שיש שם הרבה ילדים אז אמרנו אחד לשני שנאכל ברכב. היו לנו כאבים ביד, דיממנו בגלל הזכוכיות של חלונות הרכב, ברוך השם ניצלנו, המחבלים ראו שאנחנו נלחמים אז הם ברחו".

דוד כתב ברשתות החברתיות מיד אחרי הניסיון לרצוח אותו: ‏"הייתי בפיגוע באלעד. המחבלים הגיעו מולי ועוד חבר לבד עם גרזנים ענקיים. כל היד שלי דם אבל ניצלתי בנס. ברוך השם". שני הניצולים מתכננים לעשות סעודת הודיה וללכת להתפלל על קברי צדיקים כדי להודות על נס הצלתם.

 

פיגוע באלעד טשולנט מחבלים ניצולים נס שחזור מצמרר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד