ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
כ-62,880 צמחי מריחואנה

בשטחי האש של בסיסי צה"ל: הושמדו סמים ב-62 מתחמים

המאבק בנגע הסמים המסוכנים: שוטרים וגורמי אכיפה השמידו 62 מתחמים אשר נחשדו כשטחי גידול מריחואנה בשטחי האש של בסיסי צה"ל בדרום. במשטרה פונים לציבור: "מי שמהלך טיול באזורים אלו נחשף לגידול מסוג זה מתבקש לעדכן את משטרת ישראל ונפעל להשמדת הצמחים"

בשטחי האש של בסיסי צה"ל: הושמדו סמים ב-62 מתחמים
הפשיטה על שטחי הגידול צילום: דוברות המשטרה

גורמי אכיפה שפשטו היום (ראשון) על 62 מתחמים אשר נחשדו כשטחי גידול מריחואנה, בשטחי האש של בסיסי צה"ל בדרום - השמידו בו במקום כ-62,880 צמחי מריחואנה וכ-5 ק"ג חומר יבש מוכן להפצה.

על פי המשטרה, עם פשיטת לוחמי יס"מ נגב, שוטרי תחנות אופקים ודימונה ממרחב הנגב בשיתוף לוחמי מג"ב, פקחי הסיירת הירוקה וצה"ל - הגיעה לסיומה פעילות משותפת, עם המערך האווירי של משטרת ישראל, למיפוי וסימון האזורים החשודים ככאלו בהם מגודלים בניגוד לחוק צמחי המריחואנה.

נמסר גם כי הכוחות הרבים אשר פעלו במיקוד אכיפה איתרו את המתחמים, חשפו את השטח ותפסו את ציוד הגידול והתשתיות של 62 המתחמים תוך השמדתם, כאמור, של כ-62,880 צמחי מריחואנה וכ-5 ק"ג חומר יבש מוכן להפצה.

"מדובר בתפיסת הפעלה מתמשכת בהתמודדות אל מול נגע הסמים המסוכנים. לא עוד תפיסה ואיסוף החומר הצמחי אל תחנות המשטרה תוך השקעת משאבים רבים אלא טיפול בשורש ביצוע העבירה בו במקום", נמסר מהמשטרה.

במשטרה גם פנו לציבור: "מי שמהלך טיול באזורים אלו נחשף לגידול מסוג זה מתבקש לעדכן את משטרת ישראל ונפעל להשמדת הצמחים".

סמים מריחואנה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד