כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024
מהפכה בטוויטר

פיטורי עובדים, מכירת המשרדים, הגדלת ההכנסות ושינוי מערכתי

האיש העשיר בעולם, אילון מאסק מתכנן לפטר 1,000 עובדי טוויטר, להגדיל את ההכנסות, להביא עוד 69 מיליון משתמשים, ולקצץ את ההסתמכות על הכנסות מפרסום

פיטורי עובדים, מכירת המשרדים, הגדלת ההכנסות ושינוי מערכתי
טוויטר צילום: pixabay

אילון מאסק מתכנן לפטר 1,000 עובדים בחברת 'טוויטר' ברגע שהרכישה שלו תושלם. על פי ההערכות, מאסק יפטר רבים מעובדי החברה כחלק מתהליך העברת הבעלות שיארך כחצי שנה, לאחריו מאסק מתכנן לגייס אלפי עובדים חדשים, ובכך דווקא יגדיל את מספר העובדים לכ-11,000 עובדים, לעומת 7,500 כיום. כך דיווח ה'דיילי מייל'.

ברמת החברה, מאסק העלה בעבר את הרעיון לסגור את מטה החברה בסן פרנסיסקו במטרה לחסוך כסף. בנוסף, חברי הדירקטוריון עשויים לא לקבל משכורת, ולגלח עוד 3 מיליון דולר בהוצאות. השינויים שעשה מאסק הם חלק מהתוכנית שלו להגדיל את ההכנסות השנתיות של טוויטר פי חמישה מהרמות הנוכחיות ל-26.4 מיליארד דולר עד 2028, לעומת 5 מיליארד דולר בשנה שעברה.

הפרסום בפלטפורמה אמור לרדת ל-45% מסך ההכנסות תחת מאסק, עד 2028, הוא מתכנן שפרסומות יניבו הכנסות של 12 מיליארד דולר. מאסק מעדיף מודל מבוסס של מנויים על פני מימון ממפרסמים, מכיוון שהוא יהפוך את טוויטר לפחות כפופה ללחץ המפרסמים.

מאסק גם צייץ על ציוצים שעלולים לייצר רווחים, למרות שהוא לא סיפק פרטים ספציפיים. בחודש שעבר פרסם מאסק סקר בחשבון הטוויטר שלו שם יש לו יותר מ-81 מיליון עוקבים, ושאל האם יש להמיר את המטה של ​​החברה בסן פרנסיסקו למקלט לחסרי בית מכיוון שאף אחד לא מופיע שם, כולם עובדים מהבית. בסקר השתתפו יותר מ-300,000 גולשים כאשר 90% ענו בחיוב.

אילון מאסק טוויטר סן פרנסיסקו עובדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד