י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
ברוך דיין האמת

מרת שושנה רייזל ע"ה נפטרה מהמחלה

הלכה לעולמה האישה החשובה מרת שושנה פוטר ע"ה, אלמנתו של הרה"ח ר' חיים נחום ז"ל, ובתו של הרה"ח המפורסם רבי ישעי' ווייסמן ז"ל, מחשובי חסידי בעלזא. הייתה בת 73 בפטירתה. הלווייתה התקיימה היום מבני ברק לירושלים

מרת שושנה רייזל ע"ה נפטרה מהמחלה
אילוסטרציה צילום: pexels

ברוך דיין האמת: מבני ברק הגיעה הבשורה הקשה על פטירתה של האישה החשובה מרת שושנה רייזל פוטר ע"ה, שהלכה לעולמה לאחר המחלה הקשה והיא בת 73 בפטירתה. 

המנוחה ע"ה נולדה לאביה הרה"ח המפורסם רבי ישעי' יצחק הכהן וייסמן ז"ל, שהיה נקרא בפי החסידים עד סוף ימיו 'ר' ישעיהו ירוסלעבער'. אביה ר' ישעי' עוד זכה לנסוע בימי חרפו בשנות בחרותו לבעלזא להסתופף בצל הקודש אצל האדמו"ר מהר"א זי"ע, שם ספג את אוירה הזך של בעלזא שספוגה הייתה בעצמותיו, וכל ימיו היה מספר בערגה אודות הימים הללו שזכה להיות אצל הרבי בבעלזא. וכן לאמה, מרת יוכבד ע"ה בת הרה"ח ר' עזריאל דילר ז"ל, ממשפחה חשובה של חסידי שינאווא בעיר פשעווארסק שבגליציה.

בעלותו ארצה התגורר ביפו ע"י הים שם נולדה לו בתו מרת שושנה. בכל שבת היה צועד מספר פעמים רגלית שעה ארוכה יחד עם עוד חסידים ואנשי מעשה אשר התגוררו בשכנותו לטיש של האדמו"ר מהר"א מבעלזא. האדמו"ר מבעלזא שליט"א התבטא על אביה: "ר' ישעי' איז מיר א גוטן ידיד".

בהגיעה לפרקה נישאה לבעלה הרה"ח ר' חיים נחום פוטר ז"ל מחשובי חסידי בעלזא שנפטר לפני מספר שנים. 

היא חינכה דור ישרים במסירות מיוחדת, באצילות, ובאמונה בכל העיתים והזמנים.  

מסע הלוויה יצא בצהריים מביתה ברחוב הרב רוזובסקי בבני ברק ובשעה 18:00 מבית הלוויות שמגר בירושלים להר המנוחות, שם תיטמן. 

תהא נשמתה צרורה בצרור החיים. 

חסידות בעלזא הלוויה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד