י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
"בנט היקר, תקשיב לי טוב"

"בנט רצה לפגוש אותי": במהלך ראיון - האלמנה הגיבה ללכידת המחבלים 

לימור חבקוק, אלמנתו של נרצח הפיגוע באלעד יונתן חבקוק הי"ד, עודכנה על לכידת המחבלים במהלך ראיון לכלי תקשורת. היא הזדעקה: "מה זה נתפסו, לא חיסלו אותם? זה עושה לי כעס". חבקוק סיפרה כי רה"מ נפתלי בנט ביקש לפגוש אותה אך היא הציבה בפניו תנאים | האזינו לדבריה

"בנט רצה לפגוש אותי": במהלך ראיון - האלמנה הגיבה ללכידת המחבלים 
נפתלי בנט והקדוש יונתן חבקוק הי"ד צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

לימור חבקוק, אלמנתו של יונתן חבקוק הי"ד שנרצח בפיגוע הקטלני באלעד, עודכנה היום (ראשון) על לכידת רוצחי בעלה במהלך ראיון לתקשורת. האלמנה, שנשארה לבד עם חמישה יתומים, הזדעקה: "מה זה נתפסו, לא חיסלו אותם? זה עושה לי כעס".

האלמנה גם תקפה את ראש הממשלה נפתלי בנט ואמרה: "אני פונה לבנט - בנט היקר, תקשיב לי טוב, אתמול רצית לפגוש אותי. אמרתי לך שאני לא מוכנה לראות אותך עם מצלמות. אתה רוצה לראות אותי? פנים אל פנים, ובלי מצלמות - כך תבוא לראות אותי. אני מעבירה לך עכשיו מסר: הדם של בעלי נשפך אין פה משחקים הילד בן ה-6 שלי ראה את אבא שלו נרצח. הדם של הבעל שלי על הידיים שלך ועל הידיים של המחבלים שאתה יושב איתם. מספיק ילדים יתומים. הילדים שלי יתומים, מספיק. אם זה היה פוגש אותך, לא היית חושב פוליטיקה".

חבקוק אף התראיינה לצוותי התקשורת שהגיעו לאלעד עם לכידת המחבלים. "בעלי יונתן היה איש חב"ד, איש של אמת שנלחם בשביל האחר", סיפרה, "אדם שלא ראה מגזרים, לא ראה צבעים ולא ראה עדות. הוא ראה את הנשמה של האדם - יהודי, נוצרי וערבי. כולם קיבלו ממנו חיוך וחיבוק. האיש הזה יכול היה להציל את עצמו ולברוח אבל זה לא מתאים לו".

היא סיפרה כי "הילד שלי בן השש ראה את אבא שלו וסיפר לי: 'אבא ראה שני אנשים עם גרזן, הלך אליהם ונלחם בהם דקות ארוכות'. בזמן שנלחם איתם, מאות ילדים ברחו מהאזור ומאות הלוויות נחסכו. האיש הזה במהלך חייו הציל נפשות רבות. גם אם יאבד את חייו, הוא נתן את עצמו - העיקר להציל את הילדים. אני רוצה להודות לעם ישראל על החיבוק האוהב. אנחנו מרגישים את זה. אתם מגיעים מכל הארץ ומסביב לעולם".

"הילד שלי סיפר שהוא ברח ואמר: אבא שלי מת", אמרה חבקוק בדמעות. "מה אפשר לומר? זו גזירת שמיים. אני מבקשת מעם ישראל - תעשו רעש ותזעזעו את העולמות. אני אצטרך לגדל חמישה יתומים לבד - מספיק. תפסיקו לשבת עם הרוצחים האלה. די, ילד שלי בן שש צריך לדקלם קדיש".

היא שוב פנתה לראש הממשלה בנט: "תתפטר עוד היום. אתה יכול לתקן ולחזור בתשובה. אם לא תתקן, הדם של בעלי על הידיים שלך. אם תמשיך לשבת עם רוצחים סביב אותו שולחן אין לך מחילה. אם אתה יהודי, תוכיח שאתה יהודי למען הילד שלי בן השש שראה את אבא שלו נרצח. למה נתנו להם סיגריות?! על מה ולמה?! מספיק עם בית המלון למחבלים בזמן שהילדים שלי בוכים 'איפה אבא?' כאלמנה ואם לחמישה יתומים, אני מבקשת ממך - תפנה את הכיסא. די לדם שנשפך. עם ישראל - אל תשתקו. תפסיקו לשבת בכיסאות שלכם. בנט, הכיסא שלך לא חשוב. הילדים שלך לא יושבים שבעה כשהילדים שלי כן. תחזור בתשובה ותן לנפטרים את טיפת הכבוד האחרונה שמגיעה להם".

יונתן חבקוק פיגוע באלעד נפתלי בנט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 17 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד