י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
"אני לא שמח בכלל"

השדרן זועם: "הלוואי והייתה הודעה שמהחבלים חוסלו"

לאחר ההודעה על סיום המצוד אחר המחבלים שביצעו את הפיגוע באלעד ועל תפיסתם, איש התקשורת דידי הררי זועם על כך שהם לא חוסלו: "שני החלאות אדם, הזבל האנושי, הרפש הקיצוני הזה כן ימשיכו לחיות וחבל". הוא כעס על התמונה שבה אחד המחבלים עישן לעיני כוחות הביטחון: "תמונה שמרתיחה אותי"

השדרן זועם: "הלוואי והייתה הודעה שמהחבלים חוסלו"
הזירה בה נלכדו המחבלים מאלעד צילום: יוסי אלוני, פלאש 90

שדרן הרדיו דידי הררי, מגיב היום (ראשון) על לכידת שני המחבלים שרצחו בפיגוע המחריד באלעד, וכועס על כך ששני המחבלים לא חוסלו.

הררי זעם בתוכניתו ברדיו 103FM על לכידת המחבלים ואמר, "קמנו הבוקר למה שרוב העם ציפה לו - התפיסה של שני המחבלים שהם שארית הזבל של מה שהעולם הזה פולט. האמת? אני לא שמח בכלל. לא שמח בכלל שתפסו אותם. הייתי רוצה לשמוע הבוקר ששני המחבלים חוסלו, נהרגו מיריות של השב"כ, המשטרה. נהרגו, מתו, חוסלו סופית".

"אני שומע מכל מיני עדיני נפש שצריך לחקור אותם, לאיזה ארגון הם שייכים למרות שיודעים שאף ארגון לא שלח אותם. ומי ישמע, רוצים לדעת מה הייתה התוכנית שלהם כאילו מדובר בשני גאוני אטום שרקמו תוכנית גאונית סטייל המוסד".

"שני סתומים, אנאלפביתיים, שטופי מוח על סף טמטום שאפילו לא תכננו נתיב בריחה או מחסה. החליטו בגלל שטיפת מוח והסתה של סינוואר המטונף הזה מעזה, לעשות הלכה למעשה את מה שהוא אומר - לקחת גרזן ולטבוח ביהודים שבדרכם לתפילה, אחרי חג או סתם בטיול עם הילד שלהם בן ה־6 בערב כזה", תקף הררי.

הוא כעס על התמונה שבה נראה אחד המחבלים מעשן סיגריה אחרי שנתפס: "שלושה ימים היו בשיחים בלי אוכל ובלי שתייה, הרימו ידיים. כאילו לא דיי בזה, אחד מהם ביקש סיגריה וקיבל".

דידי הררי. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90.

"פרס מגיע לו, כבר שלושה ימים שהוא לא עישן, הוא חייב סיגריה. תנו לו, שיהיה לו את הכייף הזה, את הדודא של הסיגריה אחרי שלושה ימים שאתה לא מעשן. מקל דינמיט צריך לשים לו בפה ואז להדליק אותו. תמונה שמרתיחה אותי, לראות את המחבל אחרי שתפסו אותו כשהוא עם סיגריה בפה".

"אז מצטער מאוד, יונתן חבקוק, בועז גול ואורן בן יפתח השם יקום דמם, כבר לא ילמדו, לא יראו טלוויזיה, לא יגדלו את הילדים שלהם, לא יאכלו ולא יחיו. שני החלאות אדם, הזבל האנושי, הרפש הקיצוני הזה כן ימשיכו לחיות וחבל. הלוואי והבוקר הייתה הודעה שהם חוסלו", סיכם.

דידי הררי פיגוע באלעד רדיו 103 FM תפיסת מחבלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד