ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
היזם הבא

דיווח מפתיע: גוגל ואמזון תרות אחר סטרטאפ חרדי

עכשיו זה הזמן! התכנית לסטרטאפים חרדים BizLabs, פותחת את שעריה לסטרטאפים חרדים נוספים • מיזמי הייטק בבעלות חרדית שיתקבלו לתכנית, יזכו לליווי מקצועי מיוחד, מנטורים מהשורה הראשונה ופתיחת דלתות אצל חברות ומשקיעים בינ"ל • סמנכ"לית הכספים של אלפבית - החברה האם של גוגל: "על ידי מתן נתיב להייטק לקבוצות בתת-ייצוג, אנחנו מקווים לעזור ליצור כוח עבודה מגוון יותר ולהגדיל הזדמנויות עבור אוכלוסייה רחבה יותר של אנשים"

דיווח מפתיע: גוגל ואמזון תרות אחר סטרטאפ חרדי
תכנית BizLabs צילום: יח"צ

אחרי חמישה מחזורים עם למעלה מ-30 סטרטאפים בתחומים שונים וגיוס הון בהיקף של 28 מיליון דולר, תוכנית BizLabs פותחת את שעריה וקוראת לסטרטאפים חרדים נוספים המעוניינים להצטרף למחזור השישי של התכנית.

לאחרונה הודיעה חברת גוגל כי תשקיע סכום של 25 מיליון דולר בחמש השנים הקרובות, על מנת לתמוך ביוזמות להגדלת הזדמנויות ושוויון תעסוקתי בתעשיית ההייטק הישראלית עבור אוכלוסיות בתת-ייצוג, ובהן נשים, ערבים, חרדים ותושבי הפריפריה הגיאוגרפית. הודעה זו מצטרפת להשקעות של חברת גוגל יחד עם חברת אמזון בתכנית Bizlabs מאז הקמתה במטרה לקדם את הסטרטאפים החרדים.

"בגוגל אנחנו מאמינים שכדי שתהיה צמיחה כלכלית בת קיימא, מוכרחים שתהיה צמיחה מכילה", אמרה רות פורת, סמנכ"לית הכספים של אלפבית, החברה-האם של גוגל, במסגרת ביקורה בישראל, שעליו דווח ב"כלכליסט". לדבריה "על ידי מתן נתיב להייטק לקבוצות בתת-ייצוג, אנחנו מקווים לעזור ליצור כוח עבודה מגוון יותר ולהגדיל הזדמנויות עבור אוכלוסייה רחבה יותר של אנשים. אנחנו מצפים להעמיק את המחויבות שלנו לישראל, בזמן שאנחנו עובדים כדי לתמוך במאמצים המתמשכים של הממשלה בתחום זה".

תכנית BizLabs ליוותה עד היום למעלה מ-30 סטארט-אפים של יזמים חרדים בתחומי הסייבר, דאטה, פינטק, בריאות דיגיטלית ותחומים נוספים, לפרוץ את תקרת הזכוכית להקים חברות, לבנות מודל עסקי, לגייס לקוחות ומשקיעים ולהוביל פעילות בשווקים בחו"ל.שהצליחו 

הצלחת החברות שהשתתפו בחמשת מחזורי הפעילות הקודמים של תכנית BizLabs, באה לידי ביטוי בין השאר בגיוס ההון לטובת פעילות הסטרטאפים שעומד על סכום 28,000,000$ עד היום.

לאור הצלחת המחזורים הקודמים, נפתחת בימים אלה ההרשמה למחזור השישי של תכנית BizLabs לטובת יזמים וחברות סטארט אפ המעוניינים להגיש מועמדות להשתתף בתכנית. הרישום הנוכחי יתאפשר בשני מסלולים מקבילים: מסלול Tech המיועד לפתרונות טכנולוגים בתחומי הסייבר, מדיה, פרסום, חקלאות וכדומה, ומסלול MedTech לפתרונות טכנולוגים בתחומים של מכשור רפואי הפועל בשיתוף המרכז הרפואי וולפסון.

חממת BizLabs פועלת במסגרת שותפות של קרן 'אחים גלובל', קרן קמ"ח והרשות לפיתוח ירושלים, ובתמיכת הגופים המובילים בתעשיית ההייטק הישראלית בהן; אמזון, מייקרוסופט, גוגל, ג'נרל מוטורס, האוניברסיטה העברית, יגאל ארנון, KPMG, Fiverr, JVP, והאיגוד הישראלי לתעשיות מתקדמות (IATI). התכנית מיועדת לחברות בשלבים מתקדמים שכבר פיתחו מוצר קיים, שיש להם צוות במשרה מלאה שסיימו הליך גיוס של לפחות 200K$. המחזור הנוכחי של התכנית יתקיים ב'מרכז אחים' בבני ברק במשך 6 חודשים ובהיקף של כיומיים מלאים כל שבוע וישתתפו בו 6 חברות שיבחרו לאחר תהליך איתור ומיון משמעותי.


גוגל אמזון סטרטאפ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד