כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024

כל מה שצריך לדעת על חברת אבטחת מידע

"רדאנטרי" היא חברת אבטחת מידע שמטרתה להעניק שירותים וייעוץ סייבר לעסקים. החברה פועלת בשיתוף פעולה עם ארגונים שונים ומעניקה להם ייעוץ על ידי מומחי סייבר תוך הבנת הצרכים הייחודיים של הארגון. צוות המומחים של רדאנטרי מורכב מאנשי מקצועי ואבטחת מידע בעלי ניסיון וכלים לשיפור אבטחת הארגון וההכשרה המתאימה

כל מה שצריך לדעת על חברת אבטחת מידע
אבטחת מידע צילום: יח"צ

מהי חברת אבטחת מידע?

חברת אבטחת מידע נוגעת בשלושה נושאים עיקריים: הגבלת גישה, זמינות הנתונים מול הגולשים והגנה מפני שינויים זדוניים של מידע. המהות של אבטחת מידע היא הגנה על מידע דיגיטלי והגנה מפני גישה בלתי מורשית. כחלק מהתהליך יש לבנות אסטרטגיית אבטחת מידע בה החברה בונה תוכנית  להגנה על נכסי המידע של הארגון מפני האקרים וסחיטות בהתאם לארגון עצמו. יש סוגים שונים של אבטחת מידע אשר כל אחד מהסוגים מותאם באופן אחר לסוג אחר של עסק. אך מלבד לכך, חברת אבטחת מידע יכולה לתרום בהגנה עצמית - מפני עצמכם. מה הכוונה? גם מנהלי הארגון ועובדי החברה יכולים לגרום לטעויות אנוש המובילות לחשיפת נתונים קריטיים. כחלק מהכלים של חברת אבטחת מידע היישום מתבצע באמצעות הגנות כמו הצפנה, מיסוך נתונים, עיבוד של קבצים רגישים כמו פרטי אשראי וניהול בקרה תקין.

סוגי אבטחת מידע:

מנהל אבטחת מידע - מנהל אבטחת מידע (CISO) בעל תפקיד משמעותי לאבטחת מידע בארגונים קטנים וגדולים. השימוש ב-CISO החל אי שם שנות ה-90 ונמצא בשימוש עד היום. כחלק מהשירותים של CISO הוא ניהול סיכוני סייבר על ידי ניתוח האיומים העתידיים, ניתוח תגובה בזמן אמת לאירועי אבטחה מיידים, הגנה מפני גורמים פנימיים (שמירת מידע מפני עובדי הארגון), תחזוקה שוטפת להתנהלות ראויה וארכיטקטורה מאובטחת על הרשת הפנימית של הארגון.

מערכת IT - שירותי IT הם שירותי ענן, גיבוי והגנה מלאה מפני איומי סייבר. השירות כולל תחזוקת רשתות, ניהול נתונים, מיפוי של מערך המחשוב, התקנת תוכנה ופתרון תקלות בזמן מידי. 

הצפנה - שירותי הצפנה משמשים כקו הגנה אחרון עבור הארגון שלכם. למעשה, באמצעות ההצפנה אנו מטשטשים את התוכן שיחסית פרוץ לאיומי סייבר. הצפנה יכולה לכלול גם פרטיות וזכויות קנייניות על פי חוק. 

זמינות - חברת רדאנטרי מגנה עליכם מפני סחיטות, איומים, פריצות לפרטים אישיים ועוד. מבחוץ זה נראה דבר די פשוט, אך החשיפה של עסקים לסחיטות היא גבוהה, במיוחד עסקים קטנים שרובם אינם חושבים שזה קריטי עבורם לשכור את שירותיה של חברת אבטחת מידע. חברת אבטחת מידע דואגת לחסום כל איום, ממש כמו אנטי וירוס אחד גדול לארגון על מנת שהגולשים והארגון יוכלו להתנהל כרגיל. 

איומי סייבר נגד עסקים קטנים

כ-50% מהארגונים שנחשפים לאיומי סייבר הם עסקים קטנים ובינוניים. גם כאשר העסק שלכם הוא עסק קטן, אתם חשופים לפגיעה במערכת העסק. איומי סייבר נגד עסקים קטנים יכולים לבוא לידי ביטוי בהשגת מידע רגיש של הארגון ולקוחותיו. בעסקים קטנים וגדולים יש מידע שהוא חסוי ושמור למנהלי הארגון, החל ממידע רגיש ועד למידע רפואי, עסקי וכלכלי של הלקוחות. איומי סייבר מתבצעים באמצעות סחיטה או חשיפה של נתונים רגישים ופגיעה בתדמית העסק. מלבד לתדמית העסק, כל זמן שהאתר שלכם נמצא "שבוי", אתם מפסידים עוד ועוד כסף וכמובן, תצטרכו לשלם כופר כדי לקבל את האתר שלכם חזרה או לשכור מתכנתים או האקרים שיוכלו להחזיר את האתר אליכם. הסיבה לכך שעסקים קטנים יותר חשופים לאיומי סייבר היא מובנית, אקרים פונים למקום אותו יהיה להם יותר פשוט לסחוט. אל תעמידו את הארגון שלכם בסכנה והשתמשו באבטחת מידע.

אבטחת מידע

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד