כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
יוביל להסלמה?

פלסטיני נורה ונהרג כשניסה לחצות את גדר הביטחון

פלסטיני ניסה לחצות את הגדר נורה למוות לאחר שלא נענה לנוהל מעצר חשוד|החשוד, תושב חאן יונס, זוהה על ידי כוחות צה"ל כשהוא מתעסק בגדר המערכת באזור החטיבה המרחבית אפרים שבשומרון, ונורה לאחר שלא עצר למרות האזהרות|החשוד פונה במסוק לבית החולים ושם מת מפצעיו

פלסטיני נורה ונהרג כשניסה לחצות את גדר הביטחון
אילוסטרציה צילום: נתי שוחט, פלאש 90

פלסטיני נורה ונהרג על גדר הביטחון: על רקע גל הפיגועים בתקופה האחרונה ובעקבות ההודעה של צה"ל שהגיעה בעיצומם של האירועים הרצחניים, כי תעלה הילוך מול תופעת החצייה של השוהים הבלתי חוקיים החוצים דרך הפרצות בגדר מהשטחים הפלסטינים לשטחי ישראל, דווח לפני זמן קצר כי מוקדם יותר היום (ראשון) פתח כוח צה"ל בירי בהתאם לביצוע נוהל מעצר חשוד כנגד שוהה בלתי חוקי אשר ניסה לחצות ולהשחית את גדר מערכת הביטחון סמוך לכפר חרבת ג׳בארה סמוך לעיר טול כרם שבחטיבה המרחבית מנשה.

יש לציין שהפלסטיני לא היה חמוש והוא פונה במסוק לבית החולים שיבא תל השומר - ושם מת מפצעיו. הפלסטיני הינו עזתי, תושב חאן יונס ושהה באופן לא חוקי באזור יהודה ושומרון, לשם עבר מעזה ב-2019 תחת אמתלה של טיפול רפואי כשגם בישראל עבד ללא אישור. 

התקרית מגיעה כאמור על רקע ניסיונו של צה"ל לחסום באופן "הרמטי" את הפרצות בגדר, וזאת בשל העובדה ששני פיגועים בגל הטרור האחרון בוצעו על ידי מחבלים שחצו אותה - בתל אביב ובאלעד.

 

פלסטיני רצועת עזה חאן יונס גדר הביטחון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד