כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
19 משפחות שכולות בגל הטרור

לשכת בנט משיבה לאלמנת הקדוש: "לא ביקשנו לבוא לנחם"

ללא בושה ובאופן חריג, לשכת ראש הממשלה מגיבה לאלמנת הקדוש יונתן חבקוק הי"ד, שטענה כי נפתלי בנט סירב להגיע לנחמה מכיוון שדרשה שיבוא ללא צוותי צילום | בלשכת ראה"מ מאשימים גורמים בעלי אינטרסים בקונספירציה וטוענים כי לא היה ולא נברא

לשכת בנט משיבה לאלמנת הקדוש: "לא ביקשנו לבוא לנחם"
הלווית יונתן חבקוק הי"ד בסגולה צילום: אוליביה פיטוסי - פלאש 90

בתגובה לראיון שהעניקה אלמנת הקדוש יונתן חבקוק הי"ד, לימור חבקוק שטענה כי ראש הממשלה נפתלי בנט סירב להגיע לניחום אבלים מאחר והיא סירבה שיגיע עם צוות צילום, לשכת ראש הממשלה מזימה את הטענה.

"אני פונה לבנט - בנט היקר, תקשיב לי טוב, אתמול רצית לפגוש אותי. אמרתי לך שאני לא מוכנה לראות אותך עם מצלמות. אתה רוצה לראות אותי? פנים אל פנים, ובלי מצלמות - כך תבוא לראות אותי", כך אמרה היום האלמנה.

באופן חריג פרסמו בלשכת ראש הממשלה הכחשה, וטענו כי בניגוד לטענותיה של לימור חבקוק, ראש הממשלה לא ביקש להגיע לנחם את המשפחה היושבת שבעה באלעד.

כל הכתבות והעדכונים אודות הפיגוע באלעד

"לצערנו הרב", נמסר, "גורמים בעלי אינטרס ככל הנראה הטעו את המשפחות השכולות. הדברים שפורסמו מוקדם יותר היום, כאילו ראש הממשלה ביקש להגיע לביקור וסורב או ביקש להגיע בנוכחות מצלמות - לא היו ולא נבראו".

עוד מסרו כי "לא הייתה כל פניה כזו, לא מצד ראש הממשלה ולא מטעם אנשי לשכתו. אנו אוהבים, מכבדים ומחבקים את המשפחותח השכולות אשר איבדו את היקר להן מכל".

כזכור, בראיון תקפה האלמנה את ראש הממשלה נפתלי בנט ואמרה: "הדם של בעלי נשפך אין פה משחקים הילד בן ה-6 שלי ראה את אבא שלו נרצח. הדם של הבעל שלי על הידיים שלך ועל הידיים של המחבלים שאתה יושב איתם. מספיק ילדים יתומים. הילדים שלי יתומים, מספיק. אם זה היה פוגש אותך, לא היית חושב פוליטיקה".

נציין כי 19 המשפחות ששיכלו את יקיריהן בגל הפיגועים הנוכחי, לא זכו לביקור ניחומים מראש הממשלה נפתלי בנט, ועל כך הוא סופג ביקורת קשה בתקשורת וברשתות החברתיות.

יונתן חבקוק נפתלי בנט אלמנה פיגוע באלעד משפחה שכולה משפחות שכולות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 36 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד