כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
תג מחיר לטרור

לקראת הריסה: צה"ל מיפה את בתי המחבלים מאלעד

כוחות צה"ל ומג"ב פעלו היום בכפר רומאנה הסמוך לעיר ג'נין, למיפוי בתיהם של המחבלים שביצעו את הפיגוע באלעד, הכוחות כיתרו את הבית ולאחר שווידאו שאין חשש לשלום החיילים הם נכנסו פנימה ומיפו את הבתים לצורך הריסה בעתיד אם יוחלט על כך

לקראת הריסה: צה"ל מיפה את בתי המחבלים מאלעד
מיפוי בתי המחבלים שביצעו את הפיגוע באלעד צילום: דובר צהל

כוחות צה"ל ומג"ב פעלו היום (ראשון) אחר הצהריים בכפר רומאנה הסמוך לעיר ג'נין, לצורך מיפוי בתיהם של שני המחבלים שביצעו את הפיגוע האכזרי בעיר אלעד, בו נרצחו שלושה אזרחים ונפצעו אזרחים נוספים. המיפוי בוצע לצורך בחינת האפשרות להריסת הבית.

כזכור, כוחות הביטחון לכדו הבוקר את שני המחבלים שביצעו את פיגוע הגרזנים הרצחני בעיר אלעד ביום חמישי האחרון. השניים, אסעד אל-ריפאעי וסובחי אבו שקיר, תושבי אזור ג'נין, נעצרו ביער סמוך לעיר בתום מצוד נרחב שניהלו אלפי לוחמים ושוטרים. 

לאחר שצוות משולב הבחין בשתי דמויות חשודות סמוך למחצבה, הגיעו לוחמים לשיח בשטח הפתוח בין אלעד לנחשונים. הלוחמים קראו לשניים להיכנע ואלו יצאו ללא שניסו לפגוע בכוחות. בתיעוד מהמקום נראים הלוחמים קוראים למחבלים כשהם בנשקים שלופים. המרדף המשולב כלל הפעלה של אמצעים טכנולוגים, מודיעיניים, כוחות איסוף ויחידות מיוחדות, של המשטרה, שב"כ וצה"ל, בהן יחידת מגלן, יחידת מרעול, לוחמי חטיבת הקומנדו ובסיוע מסוקי היחידה האווירית של משטרת ישראל.

אתמול הותר לפרסום כי המחבלים שביצעו את הפיגוע הגיעו לעיר ברכבו של אחד הנרצחים - אורן בן יפתח הי"ד. כשהגיעו לאלעד, התנפלו שני המחבלים על אורן בן ה-34, אב לשישה ילדים, תושב לוד - ורצחו אותו. בבית החולים בלינסון עדכנו במהלך השבת כי שני הפצועים בפיגוע שהיו במצב קשה, יצאו מכלל סכנת חיים. לפי הדיווח מצבם של השניים קשה אך יציב, הם מונשמים ומורדמים.

פיגוע באלעד הריסת בתי מחבלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד