י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
לא מכירים אותו

היועץ לשעבר של בנט: "הוא יתקוף באיראן כדי לצאת מהמצוקה"

איתמר פליישמן, יועצו לשעבר של יו"ר ימינה, טוען שראש הממשלה יעשה הכל כדי לצאת מהמצוקה הפוליטית שאליו נקלע, כולל תקיפה באיראן: "בשנה האחרונה יש שם בנט שאף אחד לא הכיר, אף אחד מהאנשים שעבדו איתו"

היועץ לשעבר של בנט: "הוא יתקוף באיראן כדי לצאת מהמצוקה"
נפתלי בנט צילום: איתי בית און, לע"מ

איתמר פליישמן, היועץ לשעבר של נפתלי בנט, מזהיר מפני אפשרות שראש הממשלה בנט יורה על תקיפה ישראלית באיראן כדי לחלץ את עצמו מהמצב הפוליטי אליו נקלע.

פליישמן אמר בראיון לשרון גל בערוץ 13, "אני חושב שהוא לא יעצור בשום דבר. אם הוא יצטרך לתקוף באיראן, שאותי אישית זה הדבר שהכי מפחיד כרגע, הוא לא יהסס לתקוף באיראן כדי לצאת מהמצוקה שלו כי לא נשאר שום דבר".

כשהמראיין, שרון גל, תהה אם עד כדי כך והזכיר שפליישמן עבד עם בנט שנים הוא ענה: "כן אבל צריך להגיד את האמת פה שבשנה האחרונה יש שם בנט שאף אחד לא הכיר, אף אחד מהאנשים שעבדו איתו, הכירו אותו ודיברו איתו. אף אחד כבר לא מזהה את הבנאדם".

"אנחנו גם שומעים את השפה שהוא מדבר בה. זה לא שפה של בנט של פעם, מ"הגדה המערבית" ועד אתמול ראיתי שבימינה מתדרכים שהם לא יפקירו את בנט כמו שהפקירו את רבין. אני מזכיר שבנט החזיר את הכיפה שלו בגלל רצח רבין ומה שעשו לימין".

"הוא במצוקה, שאף אחד לא יכול לדעת איך הוא ירצה לצאת ממנה. ואני באמת חושש שהאיש יעשה הכל, כולל תקיפה באיראן, כדי לנסות לחלץ את עצמו מהמצב הזה. וכמו שאנחנו רואים, לא בטוח שאנחנו, אני לא יודע כמובן, אם אנחנו מוכנים לתקיפה באיראן, מוכנים למה שיקרה אחר כך. כי המצב לא נראה בשליטה יותר מדי", סיכם פליישמן.

איתמר פליישמן נפתלי בנט תקיפה באיראן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד