כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024

איך מתקדמים לעמדה בכירה בארגון?

אחת מהמשימות המאתגרות ביותר תהיה להתקדם לעמדה בכירה בארגון כזה או אחר. לא כולם יכולים להתקדם מלמטה, אך מי שעושה את זה יכול להצליח בענק. לא משנה אם מדובר על מקום עבודה או על כל ארגון אחר, תמיד צריכה להיות לכם שאיפה להתקדם. אם אתם לא תתקדמו, תתקשו מאוד לנצל את מלוא הפוטנציאל הטמון בכם. בכל אחד מאיתנו טמון פוטנציאל אדיר, ולכם יש את האפשרות לקחת אותו שלב אחד קדימה. במאמר הבא נסביר בצורה ברורה כיצד תוכלו להתקדם לעמדה שאתם חולמים להגיע אליה

איך מתקדמים לעמדה בכירה בארגון?
מנהל ארגון צילום: DEPOSITEPHOTOS

תחשבו מחוץ לקופסה

לא מעט עובדים שמגיעים למקום העבודה עושים את העבודה שלהם בדיוק כפי שהיא. במציאות שכזאת יהיה לאותם עובדים קשה מאוד להתקדם, שכן הם לא מביאים איתם ערך מוסף. בשביל להתקדם מלמטה יהיה עליכם לחשוב מחוץ לקופסה, לעיתים אפילו לצאת מאזור הנוחות. ברגע שזה יקרה, אתם תוכלו לראות את עצמכם טסים כלפי מעלה, וגוברים על לא מעט עובדים אחרים. כיום ארגונים ועסקים מחפשים את האנשים שחושבים מחוץ לקופסה בכל עניין. גם אם עד כה חשבתם בצורה מקובעת, תמיד אפשר לשנות את הדיסקט בראש.

תבנו קשר טוב עם כולם

בשביל שתוכלו להתקדם מלמטה יהיה עליכם לדאוג לקשרים טובים עם העובדים האחרים. לעיתים הבחירה מי יתקדם ומי יישאר באותו תפקיד נעשית על פי הקשרים האישיים שנבנו לאורך הדרך. בעלי התפקידים הבכירים ירצו לקדם אנשים שהם סומכים עליהם, כאלה שהם יכולים לשוחח איתם. לכן אנו מציעים לכם כבר מהיום הראשון בעבודה לבנות קשרים עם אנשים שיכולים להשפיע על עתידכם. פתאום תוכלו לראות כי ייפתחו לרשותכם דלתות רבות שעד כה היו סגורות, ולא הייתם יכולים לעבור דרכן.

אל תחשבו רק על עצמכם

זה שאתם רוצים להתקדם מלמטה זה לא אומר שאתם צריכים לרמוס את האחרים. לצערנו יש לא מעט אנשים שעובדים בארגונים שונים, ושוכחים כי הם צריכים לעזור לאחרים. ברגע שאתם תרמסו את מי שנמצא קרוב אליכם, לא תמצאו את עצמכם מתקדמים אל העמדה הרצויה. בעמדות הבכירות ברוב המקרים יהיו אנשים קשובים, כאלה שיש להם קשר טוב עם כולם בתוך הארגון. מוטב כי גם אתם תהיו בדיוק במקום הספציפי הזה.

אל תפחדו לקחת סיכונים

רוב האנשים שמצליחים להתקדם אל עמדת מפתח ימצאו את עצמם לוקחים סיכונים רבים. גם אתם צריכים לקחת סיכונים כדי שתוכלו להביא את עצמכם אל המקום שבו אתם חולמים להיות. להתקדם מלמטה זה לא קל, זה אפשרי רק אם תהיו מספיק אמיצים, ותבינו כי החלטות אמיצות הן הבסיס. ברגע שתקבלו החלטה אחת אמיצה, תוכלו למצוא את עצמכם מתקדמים כל הדרך אל המקום שבו אתם חלמתם ושאפתם להיות בו. יש לכם אפשרות להוציא את המקסימום מהכלים שעומדים לרשותכם.

ארגון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד