י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
איומים על ראש הממשלה

מכתבי הקליעים לבנט: תושבת הדרום נעצרה

בת 65 נעצרה היום בחשד ששלחה את מכתבי האיום לראש הממשלה, נפתלי בנט ובני משפחתו | בתוך המכתבים נמצאו קליעים חיים - שהיוו מסר ברור כלפי ראש הממשלה

מכתבי הקליעים לבנט: תושבת הדרום נעצרה
נפתלי בנט בהר הרצל צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

המשטרה עצרה אישה תושבת הדרום בחשד ששיגרה את מכתבי האיום שהופנו לראש הממשלה, נפתלי בנט ובני משפחתו. המכתבים, נזכיר, כללו בתוכם קליעים חיים.

"במסגרת פעילות משותפת למשטרת ישראל ושירות הביטחון הכללי (שב"כ), נעצרה היום חשודה תושבת דרום הארץ בת 65 בחשד לשליחת מכתבי איום כלפי בני משפחתו של רה"מ", נמסר מהמשטרה.

לפני שבועיים פרסמה המשטרה כי נפתחה חקירה בעקבות מכתב איומים ברצח, ובתוכו כדור חי של נשק, שהופנה כלפי משפחת ראש הממשלה.

מכתב האיומים הועבר למשטרת ישראל וזו פתחה בחקירה שהוטלה על להב 433 בשיתוף שירות הביטחון הכללי. ממשרד ראש הממשלה נמסר לאחר מכן  כי בעקבות מכתב האיומים שהופנה כלפי ראש הממשלה ומשפחתו, החליטו גורמי הביטחון במשרד ראש הממשלה לתגבר את האבטחה של יחידת מגן על משפחת רה"מ.

ראש הממשלה התייחס לפרשת האיום בחשבון הפייסבוק שלו וכתב: "סכסוך פוליטי, לא משנה כמה הוא עמוק, לא צריך להגיע לאלימות, לבריונות ולאיומי מוות. אנחנו צריכים לעשות הכול, כמנהיגים וכאזרחים שעתידם ועתיד ילדיהם במדינה הזאת, כדי שתופעות כאלה פשוט לא יתקיימו".

עוד כתב רה"מ: "אני ראש ממשלה ואיש פוליטי, אבל אני גם בעל ואבא, וחובתי היא גם לשמור על אשתי ועל ילדיי. עלינו להנמיך את הלהבות של השיח הפוליטי. ערב ימי הזיכרון ויום העצמאות, אני קורא לכולם – מכל קצוות הקשת הפוליטית, בעיקר לאנשים שפעילים ברשתות החברתיות – זה זמן הרגעה ופיוס. יש לנו בית אחד, ואסור לנו לשרוף אותו".

יומיים לאחר מכן דווח כי המשטרה חוקרת מכתב איום נוסף שנשלח לבנו של ראש הממשלה. גם הפעם כלל המכתב קליע חי, אך נשלח לכתובת אחרת, ביתו הפרטי ברעננה. 

נפתלי בנט איומים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד