י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
ממשיכים בסיוע

"המקום כמעט ריק": נשיא איחוד הצלה ביקר באוקראינה

נשיא איחוד הצלה, אלי ביר, מסייר באוקראינה. פוגש את צוותי הארגון שפועלים במקום ומספק ציוד רפואי לבתי החולים. ביר גם נשא תפילה בציונו של רבי נחמן מברסלב. מספר: "המקום כמעט ריק. אנחנו מתפללים פה לבד"

"המקום כמעט ריק": נשיא איחוד הצלה ביקר באוקראינה
על הציון בברסלב צילום: איחוד הצלה

נשיא ומייסד איחוד הצלה, אלי ביר, מסייר היום באוקראינה במטרה לפגוש את צוותי איחוד הצלה שפועלים במדינה.

ביר פגש הבוקר את צוות המתנדבים המקומי אשר מפעיל מערך אמבולנסים של איחוד הצלה באומן ומטפל בחולים ופצועים בעיר. כמו כן, ביר וצוותו סיפקו ציוד רפואי לבית החולים בעיר.

בהמשך היום יפגוש ביר גם את הצוותים הפועלים בבירה קייב, יפקח על חלוקת ציוד רפואי לבתי חולים בעיר ויפגש עם גורמי ממשל כדי להבין את הצרכים הרפואיים וההומניטאריים להם נזקקים באוקראינה.

מאז פרוץ הקרבות בין רוסיה לאוקראינה פועל איחוד הצלה ומסייע הומניטרית ורפואית לפליטי המלחמה, מפעיל צוותי אמבולנס באוקראינה ומפעיל רכבת אווירית שמספקת מזון ותרופות לאזרחים אוקראינים והביאה לארץ פליטים שזכאים לכך.

ביר ביקר גם בציונו של רבי נחמן מברסלב בעיר אומן. "בימים רגילים רואים פה כמה מאות ולעיתים אלפי המתפללים", אמר ביר. "עכשיו המקום כמעט ריק. אנחנו מתפללים פה לבד". ביר נשא תפילה במקום לשלום מתנדבי איחוד הצלה שפועלים באוקראינה וייחל לכך שהמלחמה תסתיים בקרוב.



איחוד הצלה אלי ביר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד