י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
הלמ"ס מעדכן

מתרופות ועד קוסמטיקה: מצב המכירות ברשתות המזון בישראל

הלמ"ס: בחודשים ינואר - מרץ 2022 נרשמה ירידה של 1.8% בסך כל פדיון רשתות השיווק, לאחר ירידה של 1.5% בשלושת החודשים אוקטובר- דצמבר 2021. לצד זאת נרשמה עלייה של 1.7% בפדיון של רשתות המזון. הנתונים המלאים

מתרופות ועד קוסמטיקה: מצב המכירות ברשתות המזון בישראל
סופרמרקט צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה פרסמה היום (שני) את נתוני פדיון (מכירות) של רשתות השיווק בחודשים ינואר - מרץ 2022: נרשמה ירידה של 1.8% (במחירים קבועים) בסך כל פדיון רשתות השיווק, לאחר ירידה של 1.5% (במחירים קבועים) בשלושת החודשים אוקטובר- דצמבר 2021.

לצד זאת, באותם חודשים נרשמה עלייה של 1.7% (במחירים קבועים) בפדיון של רשתות המזון, לעומת ירידה של 1.0% (במחירים קבועים) בחודשים אוקטובר - דצמבר 2021.

בלמ"ס ציינו כי נתוני הפדיון ברשתות השיווק מתייחסים לרשתות המתמחות במזון ולרשתות המתמחות במוצרים אחרים: מוצרי טקסטיל והלבשה, הנעלה, מוצרים בני קיימה, כלי בית ו"שונות" - מוצרי קוסמטיקה, תרופות, צעצועים, ספרים, ציוד משרדי ואופטיקה. פדיון הרשתות המוגדרות כרשתות מזון כולל את הפדיון גם ממכירת חומרי ניקוי ומוצרים אחרים.

על פי הלמ"ס, השינויים בערך המכירות ברשתות אלה אינם משקפים בהכרח את השינויים בערך המכירות של מוצרי צריכה בכלל המסחר הקמעוני. זאת, כאשר יש מעבר של קונים ממסגרת המסחר הקמעוני האחר למסגרת חנויות של רשתות השיווק הנחקרות, מסיבות שונות, למשל: פתיחת סניפים חדשים, רכישה של חנויות קיימות וסגירת סניפים.

רשתות השיווק רשתות המזון הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד