ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

פרויקט היוקרה בירושלים מגיע לשלב האחרון

לקראת סיום: מתקרבים אל נקודת השיא של פרויקט מגורי היוקרה 'ג'רוזלם אסטייטס'

פרויקט היוקרה בירושלים מגיע לשלב האחרון
פרויקט יוקרה בירושלים צילום: יח"צ

השלב האחרון בבניית פרויקט היוקרה המונומנטלי במתחם שנלר ירושלים, יוצא לדרך.  במתחם השמור בלב מלכי ישראל החלו בבניית הבניינים האחרונים שיהוו גולת כותרת מופלאה לפרויקט כולו שלב ד'  - בניינים 6 'הרימון' ו7 'האתרוג'.

בניינים אלו שונים בתכנונם, בגודלם ובסגנונם והם השלב האחרון ונקודת השיא של פרויקט מגורי היוקרה 'ג'רוזלם אסטייטס' כולו. לדברי מנהלי השיווק השוהים בימים אלו בסדרת פגישות שיווק בארה"ב, "במהלך שיווק הפרויקט זיהינו ביקושים לדירות סופר פרימיום בירושלים, ביקושים שקיבלו מענה בג'רוזלם אסטייטס שהוכיח את עצמו כמותג המגורים הנחשב ביותר בירושלים ומקום משכן לאוכלוסיה המבקשת את איכות החיים הגבוהה ביותר שניתן למצוא בירושלים".


אחוזות פרטיות • יח"צ

לאחר התכנון העילי, "ממשיכים עם זה צעד קדימה לדירות מיוחדות, גדולות, עם מרפסות ענק, בתכנון יוצא דופן". כאשר לדבריהם, "פרח נדיר צריך גם מקום גידול מתאים וכאן, לצד שאר הפאסיליטיז היחודיים הקיימים במתחם, זה מרגיש לגמרי כמקום הטבעי למוצר שכזה, כמדרגה נוספת של איכות ופאר בינלאומיים בירושלים"

בהתקרב סיום בנייתם של הבניינים האחרונים בפרויקט והשלמת היצירה, התבשרו היזמים על מותו של היוצר ואמן האדריכלות המוערך יהודה פייגין, שותף נאמן ומוכשר אשר עמד מאחורי תכנון היצירה הנדירה, ואחראי במידה רבה להצלחת הפרויקט, על פארו והדרו. לדברי היזמים "זיכרו יהיה חקוק באבן, והערכתו הרבה לסגנונו הייחודי של המקום, מוטבעים ביצירה שהפכה למתחם המפאר את העיר ומוסיף כבוד להדרה".


אמן האדריכלות • יח"צ

לדברי המשווקים, "בפרויקט כולו נותרו עשרות בודדות בלבד של דירות, כולל הקולקציה הייחודית בבניינים 6-7, אלה יוצאות כעת לשיווק ואם לשפוט על פי ניסיון העבר גם הם לא ישארו זמן רב בסטטוס הזה, ונוכל להכריז על סיומו המוצלח של שיווק הפרויקט כולו בס"ד".

 

ג'רוזלם אסטייטס דירות יוקרה פרויקטים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד