י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
מענה מקיף לתושבי העיר

בעקבות הפיגוע באלעד: 'מכבי' פתחה קו מיוחד לסיוע נפשי

מיד עם היוודע הפיגוע הנורא באלעד, פתחה מכבי שירותי בריאות באלעד את הקו הפתוח לסיוע נפשי המעניק מענה על ידי אנשי מקצוע. הקו העניק סיוע ראשוני לעשרות פונים שנדרשו לסיוע נפשי מקצועי. מנהל מרחב אלעד במכבי, ר' מרדכי שחורי: "בנוסף לקו הפתוח המקצועי, מכבי עיבתה את מערך העבודה הסוציאלית בעיר כדי לספק מענה מקיף לתושבי העיר לאור המצב הביטחוני הרגיש"

בעקבות הפיגוע באלעד: 'מכבי' פתחה קו מיוחד לסיוע נפשי
זירת הפיגוע באלעד צילום: Jamal Awad/Flash90

עשרות מקרים של סיוע נפשי מיידי, התקבלו בקו הפתוח הייעודי של מכבי שירותי בריאות, שהוקם מיד לאחר הפיגוע הנורא שהתרחש ביום חמישי האחרון. הצורך במתן מענה מקצועי לסיוע נפשי עלה מיד לאחר האירוע, והקו הפתוח סיפק מענה לכל הפונים מהעיר ומרחבי הארץ. הקו הפתוח אויש על ידי העובדות הסוציאליות של מכבי באלעד, הפועלות בשיתוף פעולה מלא עם העירייה והגורמים הרלוונטיים.

העובדות הסוציאליות טיפלו בפניות רבות, בהן מקרים של ילדים שחוששים לצאת מהבית מאז האירוע הקשה ומקרים של קשיים נפשיים שהתעוררו לאחריו. המענה המקצועי בקו הפתוח היה קשוב למצוקות שעולות נוכח המצב הביטחוני הרגיש.

גם בימים של שגרה מכבי שירותי בריאות בעיר אלעד מציעה שירות סוציאלי מורחב מאת עובדות סוציאליות מנוסות, הפועלות בשיתוף עם מחלקת הרווחה והגורמים השונים בעירייה. מכבי מספקת מענה רחב ומקיף בתחומי הנפש והחוסן האישי, בהתאמה לצרכי האוכלוסייה וברגישות מוגברת.

מנהל מרחב אלעד במכבי שירותי בריאות, ר' מרדכי שחורי: "מיד עם היוודע האירוע הקשה שחווינו בעיר, פעלנו כדי לספק מענה ייעודי באמצעות קו פתוח לסיוע נפשי ולעבות את המענה הקיים בתחום הנפש. בנוסף לקו הפתוח המקצועי, מכבי עיבתה את מערך העבודה הסוציאלית בעיר כדי לספק מענה מקיף לתושבי העיר לאור המצב הביטחוני הרגיש. גם בתקופות רגועות, שכולנו מקווים שיגיעו בקרוב, אנו ערוכים להעניק את השירות הסוציאלי והנפשי האיכותי והמקצועי ביותר".

פיגוע באלעד מכבי שירותי בריאות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד