י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
בפני מאות תלמידים

הפלג על יום העצמאות: כמו הנאצים - הציונים הם ערב רב שהשמידו את הרוחניות

המנהל הרוחני של מוסדות תולדות שמואל של הפלג הירושלמי, דיבר בחריפות בפני מאות התלמידים על יום העצמאות. בין יתר דבריו אמר כי הנאצים היו עמלקים שרצו לחסל את עם ישראל מהעולם, ולצורך כך העמידו מחנות השמדה, והציונים, כך לדבריו, הם הערב רב ששונא את לומדי התורה ושומרי המצוות וגם הם הקימו מחנות השמדה. צפו בוידאו

הפלג על יום העצמאות: כמו הנאצים - הציונים הם ערב רב שהשמידו את הרוחניות
הרב אונא בדרשתו צילום: באדיבות המצלם

הגאון רבי אברהם יחיאל אונא, מתלמידיו הבולטים של מרן ראש הישיבה הגר"ש אויערבך זצ"ל המשמש כר"מ בישיבת תורת אהרון במודיעין עילית ומנהל התלמוד תורה המרכזי בירושלים "תולדות שמואל" העומד בנשיאות ראש הישיבה הגאון רבי אשר הכהן דויטש, נשא דברים בפני מאות התלמידים בענין ההשקפה התורנית על יום הזיכרון ויום העצמאות.

"רואים שלהדיא בכל החלקים דוגלת ההתערבות של המדינה בהתבוללות מוחלטת בכל הסחי והמיאוס של הישראליות. במצב שכזה אנחנו צריכים שבעתיים לחזק את חומת ההבדלה.

"הנאצים ימ"ש רצו להשמיד כפשוטו את עם ישראל ולשם כך הם יצרו תוכנית מחושבת ומסודרת - לא סתם ללכת ברחוב ולהרוג יהודים כמו שהישמעאלים עושים פה רח"ל שזה גם גזירה נוראה ה' ישמור. הם היו יקים גרמנים ועשו תוכנית מחושבת ומסודרת איך להרוג בשיטתיות ויסודיות שח"ו לא ישאר יהודי אחד. הם בנו מחנות ריכוז ובכל מחנה הכניסו אלפים ורבבות יהודים המיתו אותם במיתות משונות כלאו אותם שם וכך יכלו לשלוט בהם ולהרוג אותם בשיטתיות.

אותו הדבר עשו הערב רב - עמלקים מזרע ישראל כאן בארץ, הם בנו מחנות ריכוז כפשוטו. לא יודע כמה יודעים את זה, הגיעו לפה בשעתו ילדים - ילדי טהרן ילדי תימן ומרוקו ופליטי שואה ועוד ועוד, רבים ומאות ואלפים שההורים שלהם נהרגו על קידוש השם והם נשארו שרידים, ובנו להם מחנות ריכוז כפשוטו.

אם ראיתם פעם תמונה של מחנות ריכוז באושוויץ או בדכאו עם גדירות תיל שלא יוכלו לברוח ככה היה בעין שמר ובמקומות אחרים, כדי שלא יוכלו לצאת ולהיכנס. וכשהיו כמה יחידים כמו ר' יענקל'ה גלינסקי ור' שלום שבדרון שהחזון איש שלח אותם להציל מה שאפשר, הם היו צריכים למסור את הנפש וכמעט הרגו אותם. ושם במקומות הללו השמידו את נשמותיהם של הילדים הללו והתעללו בהם. מי שרצה לשמור תורה ומצוות כלאו אותו בצינוק. מה בינם לבין הנאצים? הם יותר גרועים כי הם מזרע ישראל, וכשהם יורדים יורדים עד לעפר.

נקודה נוספת, העמלק הגיעו להילחם עם ישראל מתוך שנאה לקדוש ברוך הוא. אחרי קריעת ים סוף שכל העולם מאמין באלוקים, עמלק לא יכול היה לסבול את זה, והשנאה הזו לה' ולעמו זה מה שהניע אותו לבא מרחוק ולהילחם בהם.

אותו הדבר כאן בארץ ישראל. העלו ילדים תימניים מרחוק, למה לגזור להם את הפאות? הרי המנוולים האלו העבידו אותם בעבודות פרך, אבל למה לגזור להם את הפאות יכולתם להעביד אותם עם פאות. כי זו הייתה המטרה שלהם - להעביר אותם על דתם ואמונתם.

כתוב "ואבדיל אתכם מן העמים להיות לי", אומר הקב"ה לבני ישראל, אם אתם מובדלים מן העמים אתם שלי ואם לא אתם של נבוכדנצר וחבריו. היסוד של עם ישראל זה ההבדלה מן העמים. והיסוד של מדינת ישראל זה להתערבב עם כל העמים, הם מעולם לא הסתירו את זה, להיות עם ככל העמים. זה למרוד בקב"ה.

אז אם באים ילדים תימניים שאפשר לנצל את כוח העבודה הזה ולהעביד אותם כדי לעשות עליהם כסף זה דבר אחד, אבל מה זה קשור לכך שלא יזכירו שם שמיים לגזור להם את הפאות ולגלח אותם בבזיון ולנקות אותם בחומרי ניקוי נגד כינים, בדיוק כמו שהנאצים עשו ליהודים…

ומה שעולה על כולם זו השנאה הנוראה. כולכם שמעתם וקראתם סיפורים על השנאה התהומית שיש לגוי נגד היהודי גם אם הוא מעולם לא ראה אותו. הוא שונא אותו שנאה תהומית כי הוא יהודי. זה עמלק

הערב רב הם אותו דבר כלפי כל דבר שמריח ממנו ריח של יהדות. ראשי הציונות כל מה שריח תורה ויהדות היה נודף ממנו הם שנאו שנאה נוראה. ההקבלה בין העמלק ששונא את ה' ועמו שנאה נוראה, והערב רב שהשמידו רבבות רבבות כאן בארץ ישראל זה הקבלה מדויקת ונוראית וזה כפשוטו.

אפשר למצוא את זה גם בשותפות של הערב רב הציוניים שהיו שותפים להשמדה של הנאצים בחו"ל בזמנו, כשהם יכלו להציל עם קצת כסף רבבות יהודים, יהודי הונגריה ועוד, אך הם סרבו. לא רק שהם החליטו לא לשלם על זה כסף, הם רצו שיהרגו אותם, כך הם חשבו שיהיה עם חופשי בארץ ישראל.

תחשבו על אמא יהודייה עם תינוק קטן במחנות ההשמדה והגיע הנאצי הארור ותלש לה את התינוק מידיה וחובט בקרקע למוות, איזה רגשות יש לאמא הזו כלפי הנאצי הזה, אי אפשר להכיל את הצער הזה.

עכשיו תחשבו מה אומרת ומיללת השכינה הקדושה כשכאן בארץ הציוניים השמידו רבבות מילדיה, והובילו אותם לשמד רוחני ועשו אותם גויים. כמה השכינה מיללת מאז ועד היום בלי הפסקה, ואנחנו צריכים לילל יחד איתה.

כעת תארו לכם יהודי מגרמניה בשואה שהיה נקלע למצעד של המפלגה הנאצית שעושה מצעד זמר, יורים זיקוקים ושמחים בנצחונם, האם יהודי יכול היה לעמוד שם ולהנות מזה?!

וכי יעלה על הדעת שמי שיש לו רגש יהודי מסוגל לעמוד ולראות את מצעדי הראווה והגאווה הלאומית של הציונים, ובפרט ילד מתולדות שמואל?! הרי צריך לברוח משם כמטחווי קשת. ואם הוא שומע מהרחוב קולות מהחלון, הוא סוגר, ופותח קפיטל ע"ט 'אלוקים באו גויים בנחלתך טמאו את היכל קדשיך וכו' כי הנה אויביך יהמייון ומשנאיך נשאו ראש.

כתוב ׳אוהבי ה' שנאו רע׳, כמה שיהודי יותר אוהב את הקב"ה הוא יותר שונא את הרע, אבל את הרע, לא שנאה ליהודי חילוני אומלל מהרחוב. מה הוא אשם שגזלו כבר את סבא שלו והעבירו אותו על דתו הוא כבר תינוק שנשבה.

את דבריו סיים: "רבינו זכותו יגן עלינו היה תמיד מדבר עליהם והיה מכנה אותם אחים טועים. זה אחים שלנו אומללים וצריך לרחם עליהם, לשנוא צריך את הרע - את הרעיון של הציונות, ואת ראשי הציונות. שמעתי את הראש ישיבה זצ"ל מדבר על מייסד הציונות ולא הזכיר ח"ו את שמו והוסיף עליו ימ"ש. ועליהם על האחים הטועים צריך להתפלל את נבואת מלאכי והשיב לב בנים על אבותם".

יום העצמאות הפלג הירושלמי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 27 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד