י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

ראש הסגל הבא בלשכת ראש הממשלה: ארי הרו

מסתמן: ארי הרו יחליף את גיל שפר בתפקיד ראש הסגל בלשכת ראש הממשלה • יליד ארצות הברית, חובש כיפה ומקורב למשפחת נתניהו • בעבר שימש כראש לשכתו אך פרש בשל מחלה

בנימין נתניהו עם ראש הסגל היוצא. צילום: לע"מ
בנימין נתניהו עם ראש הסגל היוצא. צילום: לע"מ

מסתמן: עובד חדש-ישן יאייש בקרוב את לשכת ראש הממשלה בנימין נתניהו: ארי הרו.

הרו, בן 39, יחליף את גיל שפר בתפקיד ראש הסגל בלשכת ראש הממשלה.

הרו אינו פנים חדשות בלשכה. הוא פרש בתחילת 2010 בשל מחלה והיה מאושפז. הוא עזב את עבודתו לאחר שחרורו מאשפוז ולאחר שמצבו הבריאותי לא איפשר לו להמשיך בתפקידו.

"אני גאה על הזכות שנפלה בחלקי לעמוד לצד ראש הממשלה ולסייע לו ולמדינת ישראל כמיטב יכולתי", אמר עם פרישתו.

"קיבלתי בצער את בקשתו של הרו לסיים את תפקידו, אך אני מכבד אותה בשל הנסיבות. ארי הוא מופת ודוגמה לעובד ציבור מקצועי, ישר ונאמן, המעמיד את טובת המדינה לפני כל שיקול אחר. אני סמוך ובטוח שנמשיך יחד בעתיד הקרוב והרחוק לפעול למען מדינת ישראל", אמר אז נתניהו.

הרו הכיר את נתניהו עוד בתקופה בה כיהן כמנכ"ל תנועת הליכוד בארה"ב. בהמשך מונה לכהן כראש לשכתו בהיותו יו"ר האופוזיציה, ועם בחירתו לתפקיד ראש ממשלה עבר לנהל את הלשכה הראשונה. הרו היה מי שהביא את ר. ללשכה.

לאחר הרו מילא את תפקיד מנהל הלשכה נתן אשל, שעזב את תפקידו, אולם נותר עדיין עם קשרים עבותים עם כל המי ומי, כולל עם ראש הממשלה ורעייתו. באופן חוקי לא יכול אשל לפעול רשמית, אולם מאחורי הקלעים הוא מבצע שליחויות סודיות רבות, לשביעות רצון כולם.

בליכוד נהגו לטעון כי בעוד שפר מגלה נאמנות לציר גדעון סער-גלעד ארדן, אשל שומר על ציר ישיר מול בני הזוג נתניהו.

יש אומרים כי הגברת הראשונה ראתה בעיניים כלות את אופן ניהול קמפיין הבחירות בידי שני אלו, ומאז התערער מעמדו של שפר בלשכה, לאחר שראתה בו את האשם להתרסקות הליכוד בבחירות. גם העובדה לפיה הילכו שמועות לפיהן בדעת סער לרשת את נתניהו לא שיחקה לטובתו או לטובת פטרונו בלשכה שפר.

כבר בחודש דצמבר, ערב הבחירות הארציות, נפגש ראש הממשלה בנימין נתניהו עם הרו והציע לו לחזור לתפקיד. עד כה הרו לא נענה, אך מסתמן כי כעת הוא שוקל את הדברים בחיוב.

הרו, חובש כיפה סרוגה, הצטיין בתפקידו וזכה בשבחים רבים הן על מסירותו והן על יושרו המקצועי. כמו כן הוא המשיך לשמור על קשרים מצוינים עם אשל, שמן הסתם גם המליץ עליו בחום כאיש המתאים לתפקיד.
ארי הרו גיל שפר בנימין נתניהו לשכת ראש הממשלה הליכוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד