ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
לאחר רכישת טוויטר

"למות בנסיבות מסתוריות": הציוץ החריג של מאסק

האיש העשיר בעולם, שרכש בחודש שעבר את טוויטר תמורת 44 מיליארד דולר, צייץ בטוויטר: "אם אמות בנסיבות מסתוריות, היה נחמד להכיר אתכם". מאסק הגיב לגולש: "אני בסדר עם ללכת לגיהינום"

"למות בנסיבות מסתוריות": הציוץ החריג של מאסק
אילון מאסק צילום: מתוך טוויטר

אילון מאסק עורר תיאוריות קונספירציה באינטרנט לאחר שפרסם ציוץ סתמי על "למות בנסיבות מסתוריות". האיש העשיר בעולם, שרק בחודש שעבר חתם עסקה לרכישת טוויטר תמורת 44 מיליארד דולר, כתב: "אם אמות בנסיבות מסתוריות, היה נחמד להכיר אתכם". העוקבים ברשת החברתית מיהרו להעלות השערות לגבי משמעות הפוסט, עם כמה הקבלות לציוצים של יזם תוכנת האנטי-וירוס ג'ון מקאפי שמת בכלא ספרדי בנסיבות מסתוריות ב-2021.


הציוץ של מאסק על מוות בנסיבות מסתוריות

מקאפי נעצר והואשם בהעלמת מס באוקטובר 2020 זמן קצר לאחר שרשות ניירות הערך האמריקאית (SEC) חשפה שהגישה נגדו כתבי אישום. גם נגד מאסק פורסם כי פעל לקדם נושאים כלכליים שייטיבו איתו. אך הדברים הללו נשארו בגדר השערות ואף גוף לא פתח בחקירה נגד מאסק.

אחד המגיבים למאסק בטוויטר, הוא עיתונאי מסעודיה שכתב: "אתה לא תמות לפני היום שלך אילון. בכל מקרה, אתה דמות ייחודית בעולם הזה. אני תוהה רק דבר אחד, כגאון, עדיין לא גילית שיש בורא גדול של העולם הזה?".

מאסק השיב לו: "תודה על הברכה, אבל אני בסדר עם ללכת לגיהינום, אם זה אכן היעד שלי, מכיוון שהרוב המכריע של כל בני האדם שנולדו אי פעם יהיו שם".

 

אילון מאסק טוויטר מוות מסתורי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד